Desmemoriats escribió:Quan un vestuari es passa pel forro dels pantalons al entrenador, es molt difícil valorar si lo que es veu en el camp es perquè es un inútil crònic o perquè la plantilla passa olímpicament d'ell i lo que vol es llevar-se-lo de damunt... he de dir que a pesar de que Emery es un entrenador que aposta per un estil i una filosofia que odie profundament, lo que es va vore quan este equip estava minimament subjectat per un fil d'aram, m'agradava... però fora d'açò , la capacitat de mando d'Emery sempre ha sigut estulta, en el Almeria i ací, la seua forma de treballar no m'agrada, soles treballa el partit de la setmana el dia abans i te tres deis de descans les sues setmanes... es un entrenador sense caràcter, altra cosa que odie d'un trainer, es el típic home que si no està tot de cara i llançat no sap treballar. Independentment de lo fills de putes que siguen els jugadors, o del sistema que vulga jugar, que allà ell, una cosa es lo que m'agrade ami i altra lo que siga convenient a juí del entrenador de torn, Unai no deuria de continuar la temporada pròxima, en condicions normals... altra cosa es que ho faça... si es fa neteja es fa de veritat... i coses com posar de titular perquè si a un tio que es va esborrar per anar a Sòria es un dels factors pels que no deuria de continuar ací la temporada pròxima.
Joder, por fin una crítica buena de cojones.
Se nota que Desmemoriats conoce a Emery lo suficiente como para valorar qué pasa. Él tuvo los arrestos necesarios para seguirlo cuando estaba en el Almería. Probablemente hasta contrató un detective privado para ello. Por eso tiene la potestad, qué digo, la obligación de centrarse en aspectos de su personalidad.
A veces me gustaría poder conocer tanto a los entrenadores.
No, pero en serio. Es una buena crítica, aunque se hubiera inventado la mitad lo sería.