El Nuevo Mestalla
-
-
entre la foto inicial que varen presentar a la gent, (que no tenen que vore en res amb l'actual) i les que penja el VCF en la seua web no hi ha color, les actuals donen una visio del camp mes "moderna" i molona, ami entre els tres d'arena del inici i este ha pegat un bot cualitatiu important.
m'agrada... subidon subidon...
m'agrada... subidon subidon...
-
Acabo de oir radio9, y me he quedado
A dicho Damiá, que con lo que se saque de los terrenos de Mestalla no habrá suficiente para pagar la construcción del estadio( y eso que se han quedado con el más barato) y anular la deuda del club, y le quedará al Valencia una deuda de 4o millones de euros.
¿ Alguien me puede dar una copita de coñac, a ver si vuelvo en mí ?

- Edmore
de acabar con la deuda con lo de porxinos y hacerse multimillonario con el nuevo mestalla, a gastarse todo lo de porxinos en un año y endeudarse mas con el nuevo estadio.franvinya escribió:Acabo de oir radio9, y me he quedadoA dicho Damiá, que con lo que se saque de los terrenos de Mestalla no habrá suficiente para pagar la construcción del estadio( y eso que se han quedado con el más barato) y anular la deuda del club, y le quedará al Valencia una deuda de 4o millones de euros.
![]()
![]()

-
Centro comercial en las cuatro fincas de los terrenos de Mestalla, gestionados por el Valencia = Varios millones de Euros al año...franvinya escribió:Acabo de oir radio9, y me he quedadoA dicho Damiá, que con lo que se saque de los terrenos de Mestalla no habrá suficiente para pagar la construcción del estadio( y eso que se han quedado con el más barato) y anular la deuda del club, y le quedará al Valencia una deuda de 4o millones de euros.
![]()
![]()

-
-
res de susto, evidentment el estadi costara un ou, i supondra fer un mega-credit per a la seua construccio , pero amb lo que es traga del camp una volta fet, i l'explotacio dels terrenys de mestalla, el VCF anira pagant l'estadi poquet a poquet al banc i en X anys la deuda sera 0, i el VCF tindra inguresos de 180 milions d'euros anuals.(o mes, contant TV...etc)franvinya escribió:Acabo de oir radio9, y me he quedadoA dicho Damiá, que con lo que se saque de los terrenos de Mestalla no habrá suficiente para pagar la construcción del estadio( y eso que se han quedado con el más barato) y anular la deuda del club, y le quedará al Valencia una deuda de 4o millones de euros.
![]()
![]()
inclus pagant el prestec, els ingresos seran el doble que els actuals, lo que vol dir el doble de diners per a gastar. si guanyes 180, i dones al banc 50 tu te quedes 130... depen de cuants anys vuigues tindre el prestec... 50 al any a un credit de 300 milions... o pots pagar 30 al any i quedarte els demes...etc
igual que tu cuan vas a comprarte una casa, saps que si vens el cotxe i el pis antic no tens per a pagarte la casa, pero fas un prestec, i vas pagant poquet a poquet, lo que no vol dir que no puges viure, tindre un cotxe nou, un plasma i anarten de vacanses.
-
-
- Contactar:
-
Per fà Arena,la meua favorita. \:D/
Puix per a mi l'estadi es impresionant,m'agrada l'interior(caldera 100%),la cobertura i la fatxada exterior.Per mi,que no canvien res de lo que ja es.Tal i com es i prou.Que siga comode,que tinga molt de espai entre fila i fila per a estirar bé les cames sense topar en el de davant,els seients grans,que quan faja mal oratge no mullarte ni passar fred,...les grades ben propetes a la llespa(com el del Bayern),una zona amplia de localitats per als minusvalids...vamos,lo practic i necessari per a que qualsevol valencianiste puga estar lo millor posible.
Puix per a mi l'estadi es impresionant,m'agrada l'interior(caldera 100%),la cobertura i la fatxada exterior.Per mi,que no canvien res de lo que ja es.Tal i com es i prou.Que siga comode,que tinga molt de espai entre fila i fila per a estirar bé les cames sense topar en el de davant,els seients grans,que quan faja mal oratge no mullarte ni passar fred,...les grades ben propetes a la llespa(com el del Bayern),una zona amplia de localitats per als minusvalids...vamos,lo practic i necessari per a que qualsevol valencianiste puga estar lo millor posible.