icon_burlaSUPERCHE escribió: pues esperar al año que viene... :D
a mí precisamente me ha tocado pagar esa cantidad a hacienda :x que curioso seran mis euros los que te daran a ti... :-k
y icon_burla pa mi porque los mamones no me los devuelven
icon_burlaSUPERCHE escribió: pues esperar al año que viene... :D
a mí precisamente me ha tocado pagar esa cantidad a hacienda :x que curioso seran mis euros los que te daran a ti... :-k
estem molt be, jo hui he rebut una carta del banc dient que per la baixada dels tipos d'interès, a partir del dia 1 de gener els cacaus que tinc en un conte d'alta rendibilitat al 4,5% , passara al 3% gracies al BCE. :xTolova escribió: icon_burla
y icon_burla pa mi porque los mamones no me los devuelven
Con un litro tuve bastante... :(Desmemoriats escribió:si tinguéreu que definir el Tequila en 5 paraules com ho definiríeu?? :-k
Ostia, qué calor!!! .confundidoCai 1 escribió:un mate de 720 grados...![]()
[video][/video]
Pero está buena? :?:Desmemoriats escribió:ja porte uns quants anys vivint on estic vivint, des de 2002, però anit vaig descobrir una cosa que fins ara, pel motiu que fora, no sabia, la veïna de dalt, es de les que crida quan follla... i no veges com crida. No se si jo ahir es que me vaig gitar més prompte o més tard de lo habitual.. o es que ells han canviat l'habit de follar, o han aprofitat que no tenien els xiquets en casa o que.. però quin escandall tu !, i això que jo estic en el pis de baix , imagina els que estan pared amb pared... ell també es dels sorollosos, però més discret... m'he quedat tan flipat que vaig a preguntar si el pis de dalt l'han venut i son nous els que viuen, perquè estes coses no han passat mai.. o igual està amb l'amant un dels dos... les meues nits son molones, entre la veïna de pared que esta set hores tirant-se pets de magnitud mascletà i rots cada volta que es gita.. i ara els de dalt que els ha entrar la vena follaora amb musica de fons..... icon_ojitos
Tolova escribió:al final hacienda no me ha pagado. que hago?
A mi em passava lo mateix..Desmemoriats escribió:ja porte uns quants anys vivint on estic vivint, des de 2002, però anit vaig descobrir una cosa que fins ara, pel motiu que fora, no sabia, la veïna de dalt, es de les que crida quan follla... i no veges com crida. No se si jo ahir es que me vaig gitar més prompte o més tard de lo habitual.. o es que ells han canviat l'habit de follar, o han aprofitat que no tenien els xiquets en casa o que.. però quin escandall tu !, i això que jo estic en el pis de baix , imagina els que estan pared amb pared... ell també es dels sorollosos, però més discret... m'he quedat tan flipat que vaig a preguntar si el pis de dalt l'han venut i son nous els que viuen, perquè estes coses no han passat mai.. o igual està amb l'amant un dels dos... les meues nits son molones, entre la veïna de pared que esta set hores tirant-se pets de magnitud mascletà i rots cada volta que es gita.. i ara els de dalt que els ha entrar la vena follaora amb musica de fons..... icon_ojitos
¿Te han "regalado" una Xbox? qué cabrónMichel escribió:aver...pregunta para los que saben de esto..que yo soy nuevo en la vida laboral y no me entero de ingresos ni nada....
yo me compre la xbox hace 5 o 6 dias mas una pantalla...el total me costo 448 euros...bueno..el caso esque en mi cartilla quedaban 65 euros. Y he ido hoy al cajero a actualizarla y al sacarla me pone. SUPERCOMPRA y me han ingresado 448 euros..es decir lo mismo que me gaste....es un fallo? un premio ? o que??
graciasss
Dejalo correr... si acaso ya te reclamaran... en caso de error en su contra tardan poco los cabrones en reclamar...Michel escribió:me lo compre todo en el boulanger nose si preguntar en el banco o que...
Los mios no follan mucho... menos mal... y no son escandalosos. A mi no me molesta siempre que sea a horas decentes... despertar a las 12 de la mañana con la sintonia de fondo... tambien tiene su rollo.Desmemoriats escribió:ja porte uns quants anys vivint on estic vivint, des de 2002, però anit vaig descobrir una cosa que fins ara, pel motiu que fora, no sabia, la veïna de dalt, es de les que crida quan follla... i no veges com crida. No se si jo ahir es que me vaig gitar més prompte o més tard de lo habitual.. o es que ells han canviat l'habit de follar, o han aprofitat que no tenien els xiquets en casa o que.. però quin escandall tu !, i això que jo estic en el pis de baix , imagina els que estan pared amb pared... ell també es dels sorollosos, però més discret... m'he quedat tan flipat que vaig a preguntar si el pis de dalt l'han venut i son nous els que viuen, perquè estes coses no han passat mai.. o igual està amb l'amant un dels dos... les meues nits son molones, entre la veïna de pared que esta set hores tirant-se pets de magnitud mascletà i rots cada volta que es gita.. i ara els de dalt que els ha entrar la vena follaora amb musica de fons..... icon_ojitos
habías leído este hilo?Tolova escribió:bua, como me he podido reir este fin de semana. tengo a mi perra en celo, y claro, mi perro se ha vuelto loco. lleva desde el viernes tanteandola, pero como era la primera vez de los 2, creo que no tenia muy claro el pobrecillo lo que tenía que hacer. no he visto ser vivo más desesperado en mi vida
vaya, no lo recordabaS4M4 escribió: habías leído este hilo?