http://www.pagina26.com/comunitat-valen ... rrent.html

EUPV, y por tanto IU, es un partido federalista. Ni nacionalista ni catalanista.POSeseMISmo escribió:Yo no he dicho que seas catalanista, he dicho que siempre que digo algo de los catalanistas saltas tu... y a los hechos me remito... a mi me la trae al pairo tus ideales, que pa eso son tuyos y no mios.
Y eso de que EUPV y por consiguiente su sindicato no son de corte catalanista... habria mucho que hablar al respecto... porque defienden lo mismo, hablan igual, piensan de la misma forma y se alian con ellos... yo no sabria ver la diferencia... pero bueno es posible que me equivoque e imagino que habra de todo... no se mucho de ese tema porque tampoco es algo que me quite el sueño la verdad.
Perdona però el que has dit que va passar ÉS LA TEUA OPINIO PERSONAL INTERESSADA.POSeseMISmo escribió:Lo cierto es que lo que ocurrio se remonta a la transicion, habian 2 denominaciones mayoritarias en el primer proyecto de Estatuto, una Pais Valencià, la otra Regne de Valencia, que eran las que mayoritariamente estaban extendidas entre el pueblo. Como ninguno de los 2 tenia mayoria suficiente y ante la falta de acuerdos, desde Madrid, llego la UCD y puso Comunidad Valenciana por el art 33. Fin de la historia. Ahi se ve lo inteligentes que hemos sido siempre los valencianos... bueno... algunos valencianos.
PD.: Y ya que estoy, doy mi opinion personal sobre el tema, para mi, la buena es Regne de València, que es la unica real (nunca mejor dicho) histórica y la que siempre fue mayoritaria entre el pueblo. La de Comunidad, sin comenarios... es poco menos que insultante... y la de País no me gusta porque es la misma que usan los catalanistas cuando se refieren a Valencia y AL ENEMIGO NI AGUA.
En efecto, es el rollo ese de la democracia, las mayorías, los Parlamentos, el poder legislativo y tal.cyber escribió:
¿Entonces, partiendo de esa base, si se aprueba la reforma de la ley del aborto será lo que quiera la mayoría de los españoles, no?
Pues pajilla y a dormir.jose_che escribió:Kilu, algunos comentarios tuyos me la ponen dura.
Què és per a tu ser catalanista?? perquè segons E.cat és algú que té afecció per Catalunya, pels Països Catalans o per les característiques nacionals catalanes... és molt atrevit anomenar "catalanista" a qualsevol persona d'esquerres valenciana, o de dretes fins i tot (véase Bloc).POSeseMISmo escribió: PD.: Y ya que estoy, doy mi opinion personal sobre el tema, para mi, la buena es Regne de València, que es la unica real (nunca mejor dicho) histórica y la que siempre fue mayoritaria entre el pueblo. La de Comunidad, sin comenarios... es poco menos que insultante... y la de País no me gusta porque es la misma que usan los catalanistas cuando se refieren a Valencia y AL ENEMIGO NI AGUA.
Y el chaquetas de Blasco también es habitual.Gartenzwerg escribió:Es necesario, y obligatorio, que la Maritina y el conseller de Sanidad salgan tooooodooos lo dias en el Noticies 9? :-k
Si bueno, lo de Blasco i la "notícia solidària" ja és de risa. Tots els putos dissabtes i diumenges (desconec si els altres dies de la setmana també) ha d'eixir a parlar de lo bona que és la Generalitat perquè destina no se quants millons d'euros a inmigrants.cyber escribió: Y el chaquetas de Blasco también es habitual.
Hay unos 10-15 minutos en cada informativo en que solo salen consellers sacando pecho de algo.
Con todos ustedes el trio "Los Masocas". Se tragan todos los informativos de C9 para luego criticarlos.Eduardo La Ley escribió: Si bueno, lo de Blasco i la "notícia solidària" ja és de risa. Tots els putos dissabtes i diumenges (desconec si els altres dies de la setmana també) ha d'eixir a parlar de lo bona que és la Generalitat perquè destina no se quants millons d'euros a inmigrants.
És que és lo que va abans dels esports... i resulta graciós que sempre seguisca el mateix format la notícia:KILU escribió: Con todos ustedes el trio "Los Masocas". Se tragan todos los informativos de C9 para luego criticarlos.![]()
![]()
POSeseMISmo escribió: Pues de los que has dicho la mitad lo son clara y declaradamente y los otros... poco les falta...
Torne a preguntar-te... a què li dius tu catalanista?? què defensen??... piensan de què forma?? és que crec que tens una associació directa entre esquerra valenciana i catalanisme... una meçcla que jo no veig, per això et pregunte que me l'expliques... és molt barat dir "catalanista"...POSeseMISmo escribió: Y eso de que EUPV y por consiguiente su sindicato no son de corte catalanista... habria mucho que hablar al respecto... porque defienden lo mismo, hablan igual, piensan de la misma forma y se alian con ellos... yo no sabria ver la diferencia......
Val, aleshores jo sóc el primer catalanista. I com a tal, supose que el PP també ho són, ja que normalment gasten les normes oficials valencianes per a fer els seus discursos...POSeseMISmo escribió:Home pos tots els que defenen que Valencia es poc menos que una sucursal de Catalunya son catalanistes. Els que defenen els paisos catalans son catalanistes.
Els que defenen que el Valencià es Català i que tenim que seguir les normes catalanes i parlar com ells en comter de les nostres... llingüísticament parlant... tambe heu son, altra cosa es politicament... en definitiva tots els que creuen o defensen, que necesitem dels catalans per justificarmos com a poble, que lis deguem algo o que estem subordinats ja siga cultural, economica o socialment a d'ells... pues heu son tambe en major o menor mesura.
Ademes a mi me te igual qui siga o deixe de ser catalanista o en quin grau... a mi nomes m'interesa qui es valencianista o qui no es valencianista... a partir de ahi... qui no defenga els interesos valencians... o els defenga a mitjes o els defenga malament... me la bufa prou de quin bando siga... perque no es del meu. I la majoria de la esquerra valenciana, no se si serà catalansta, pero esta mes preocupada en lluites internes i en mantindre equilibris i coherencies ideologiques propies (algunes absolutament anacroniques...) en compter d'acostar-se al poble, entendrelo i defendrelo desde la perspectiva del propi poble. Eixe es el problema. I aixina no els votarà mai ningú. Y en el pais de los ciegos... el tuerto es el Rey. Son ellos quienes deben cambiar y adaptarse al pueblo, no al reves. A ver si se enteran de una vez y cambian el discurso.
Pos si tu ho dius...Eduardo La Ley escribió:
Val, aleshores jo sóc el primer catalanista. I com a tal, supose que el PP també ho són, ja que normalment gasten les normes oficials valencianes per a fer els seus discursos...
Que em digues que ERPV són catalanistes... doncs et podria donar marge de raó, però que digues que tot aquell que defensa la unitat de la llengua és catalanista, almenys no és el concepte que jo tenia... però bé, no vaig a allargar més la discusió. Simplement volia saber el matís.