Imagen

Cuando estés aburrido escribe aquí lo que te apetezca...

Para hablar de cualquier tema
Michel

Re: Cuando estés aburrido escribe aquí lo que te apetezca...

Mensaje por Michel »

Tolova escribió:
te recomiendo chevrolet. son economicos, la financiación no está mal y yo estoy satisfecho con el mio en el año y medio que lo tengo. aparte hay buena variedad
tambien lo he mirado, me llama mucho el chevrolet cruze...me gusta bastante.
jose_che

Mensaje por jose_che »

SuperXé escribió: S'omplirà de catalans (que no catalanistes), com sempre...

Els meus amics hem van dir que s'aplaçava la manifestació al 9 de Maig o x ahí que farien la del tancament de TV3 :-k
No. No s'aplaça. Hui estava tot plé de cartells d'estos.
jose_che

Mensaje por jose_che »

Eduardo La Ley escribió:xe no eixiu de casa i empau.
Obvi :)
jose_che

Mensaje por jose_che »

I no, Joanmi, això no és així.

Jo estic convivint diàriament en gent que pensa d'esta manera i més que la llibertat el que volen és armar escàndol públic.

Afegisc: I la paraula "neo-valencià (ó neo-valenciano)" d'ón l'has tret? Ja m'imagine a què et refereixes, peró en Google no he trobat cap explicació en referència a este terme.

http://www.google.es/search?hl=es&q=neo ... iano&meta=
Desmemoriats

Mensaje por Desmemoriats »

quina peli feta entre anys 80/90 me recomaneu per a vore?? , i no val de pelees, ni rambos, ni cotxes, ni explosions, ni mariconaes romàntiques....
osnacla
Moderador

Mensaje por osnacla »

Desmemoriats escribió:quina peli feta entre anys 80/90 me recomaneu per a vore?? , i no val de pelees, ni rambos, ni cotxes, ni explosions, ni mariconaes romàntiques....
Back to the Future II , aunque aparece el grandísimo Delorean
jose_che

Mensaje por jose_che »

[video][/video]

lloron2. lloron2. lloron2.

"Es ligero equipaje para tan largo viaje..."

Joder si esque parece que hubiera querido despedirse de nosotros con esta canción.
Michel

Mensaje por Michel »

jose_che escribió:[video][/video]

lloron2. lloron2. lloron2.

"Es ligero equipaje para tan largo viaje..."

Joder si esque parece que hubiera querido despedirse de nosotros con esta canción.
vaya que si..icon_ojitos

el mejor de los mejores! si no hubiera muerto tan joven hoy dia seria uno de nuestros emblemas..ni manolo escobar ni na de na! y aun asi lo es.

grande nino icon_alabanza
anticatalanista

Mensaje por anticatalanista »

VALENCIA IS NOT CATALONIA
Daijiro

Mensaje por Daijiro »

anticatalanista escribió:VALENCIA IS NOT CATALONIA
Imagen
Dafne
Contactar:

Mensaje por Dafne »

Desmemoriats escribió:quina peli feta entre anys 80/90 me recomaneu per a vore?? , i no val de pelees, ni rambos, ni cotxes, ni explosions, ni mariconaes romàntiques....
El club de los poetas muertos... Aunque como de costumbre, el libro está un poquito mejor.
jose_che

Mensaje por jose_che »

Daijiro escribió: Imagen
Wikipedia:

Países Catalanes (en catalán Països Catalans, abreviado algunas veces como PPCC) es un término utilizado generalmente por nacionalistas catalanes y sectores catalanistas del nacionalismo valenciano[1] para designar territorios en los que se habla la lengua catalana.

El terme Païssos Catalans és una falàcia inventada pels sectors esmentats amunt. Però bé, ja que es fan moltes gili-manifes, trobe que per fer-ne una més, no passa res.
No seré jo qui la prohibixca.
jose_che

Mensaje por jose_che »

Imagen

Per la llibertat dels Païssos Catalans!

Si esque el missatge pareix que hasca sigut redactat per un dictaor.
FaaS Wilkes

Mensaje por FaaS Wilkes »

jose_che escribió:Imagen

icon_ojitos icon_ojitos
Eduardo La Ley
Moderador

Mensaje por Eduardo La Ley »

jose_che escribió:Imagen

Perquè també està polititzat, a l'igual que en la manifestació contra l'abort també era el PP el que deia lo de "matar a niños". Açò funciona aixina i no són els primers que fan propaganda política. Hauriem d'eixir tots els valencians al carrer el 25 d'abril. Ens van ocupar i ens van abolir uns furs que aleshores teniem. Aquell dia es va perdre la identitat com a poble valencià, i per tant, per a mi, tu i tots els que pensen com tu sou neovalencians, i no cal que busques la paraula en cap lloc, tinc la suficient capacitat com per afegir prefixes a les paraules. Em pareix perfecte que vullgues quedar-te en casa i que ens deixes manifestar-nos, però que et quede clar que si hi ha algun missatge de dictador en tota esta conversa, és el teu.
ChErmantraut

Mensaje por ChErmantraut »

Eduardo La Ley escribió:
Perquè també està polititzat, a l'igual que en la manifestació contra l'abort també era el PP el que deia lo de "matar a niños". Açò funciona aixina i no són els primers que fan propaganda política. Hauriem d'eixir tots els valencians al carrer el 25 d'abril. Ens van ocupar i ens van abolir uns furs que aleshores teniem. Aquell dia es va perdre la identitat com a poble valencià, i per tant, per a mi, tu i tots els que pensen com tu sou neovalencians, i no cal que busques la paraula en cap lloc, tinc la suficient capacitat com per afegir prefixes a les paraules. Em pareix perfecte que vullgues quedar-te en casa i que ens deixes manifestar-nos, però que et quede clar que si hi ha algun missatge de dictador en tota esta conversa, és el teu.
Vas a la mani?? :D
jose_che

Mensaje por jose_che »

Eduardo La Ley escribió:però que et quede clar que si hi ha algun missatge de dictador en tota esta conversa, és el teu.
Cuidao en eixes 20 paraules.
Com ja he dit, la mani aquesta és un acte que jo no compartixc, però que de cap manera se m'ocorreria prohibir-lo.
I no em negaràs que missatges com el del "9 d'Octubre , penja't l'estelada", és un missatge que no vé gens a conte, totalment provocatiu i en ganes de armar folló. Sincerament, em pareix un missatge escrit per un dictaor, aixina de clar.

¿Què vols què et diga? Tens 27 anys i supose que tens les teues idees ben clares. No les compartisc, però no sóc qui per ferte-les canviar. Jo en tinc 7 menys que tú, però després de conviure diàriament en gent que pensa de la mateixa manera que tú, després de sentir les seues paraules, després de vore cartells radicals i violents que més que els seus objectius el que expressen és la seua política, ho sent, però no em sent identificat.
Última edición por jose_che el 25 Abr 2009 13:57, editado 1 vez en total.
natxo

Mensaje por natxo »

Eduardo La Ley escribió: Perquè també està polititzat, a l'igual que en la manifestació contra l'abort també era el PP el que deia lo de "matar a niños". Açò funciona aixina i no són els primers que fan propaganda política. Hauriem d'eixir tots els valencians al carrer el 25 d'abril. Ens van ocupar i ens van abolir uns furs que aleshores teniem. Aquell dia es va perdre la identitat com a poble valencià, i per tant, per a mi, tu i tots els que pensen com tu sou neovalencians, i no cal que busques la paraula en cap lloc, tinc la suficient capacitat com per afegir prefixes a les paraules. Em pareix perfecte que vullgues quedar-te en casa i que ens deixes manifestar-nos, però que et quede clar que si hi ha algun missatge de dictador en tota esta conversa, és el teu.
Imagen
jose_che

Mensaje por jose_che »

[video][/video]
jose_che

Mensaje por jose_che »

[video][/video]
Responder