Villarreal CF
- Reycob@
Re: VILAREAL, EQUIPO DE MODA EN EUROPA
Y ahora resulta que el rival del Valencia era un 3ª -aunque éste haya ganado a tres 2ªB- y el del Vila-real un 2ªB, mucho más difícil icon_ojitos icon_ojitos icon_ojitos
Radio Groguet 9.
Radio Groguet 9.
- Reycob@
"El Vila-real seguix tenint una grandísima plantilla"
Radio Groguet 9.
Radio Groguet 9.
- Reycob@
Ánimos caldeaditos en forogroguet icon_ojitos
Pero que coño me estais contando pero si hasta el propio Fernando Roig ha dicho que sentia vergúenza y es que quine no la sienta en este monento no siente los colores realmente y digo lo mismo que Sang_groga, no estoy para que cuatro tontos vengan a tocarme los huevos ahora.
Pero si España entera se esta descojonando de nosotros, ahora mismo somos el hazme reir de España.
Marca: El 'Poli' se ríe del Villarreal
As: Manotazo del Poli al Villarreal
El Mundo: El Villarreal, humillado en El Ejido
El Pais: Un pletórico Ejido pone al Villarreal al borde del K.O.
Superdeporte: El Villarreal es humillado en El Ejido (5-0)
Mundo Deportivo: El Poli Ejido le endosa una 'manita' de escándalo al Villarreal.
Sport: El Villarreal encaja una escandalosa goleada
A mamarla
- Reycob@
Quote interesante del foro del Polideportivo Ejido:
Equip de moda alabar2.5 goles, y porque el árbitro y el linel no nos han dejado más jaja,porque han podido ser más,aunque no nos quejemos 5 goles ahora a encerranos allí y a salir al ataque.
- S4M4
Vl@s escribió:QUE HABLE VILA-REALENC!
:!:
QUE HABLE VILA-REALENC!
QUE HABLE VILA-REALENC!
- MaikiMaiki
Hat Trick de Molina y partidazo de Juli... que por cierto son de Alcoi los dos.
Que el Poli Ejido tiene más paisanos que el Villarreal en sus filas... por si viene alguno a hablar de germanor a estas alturas.
ah! se me olvidaba...
icon_burla
Que el Poli Ejido tiene más paisanos que el Villarreal en sus filas... por si viene alguno a hablar de germanor a estas alturas.
ah! se me olvidaba...
icon_burla
- El Cabaç
jajajajaaj, si es q en Radio 9 ja heu diuen, l'equip q mes espectacle dona d'Europa

- tofolet
Ara que ya han passat unes hores de la desfeta grogueta, a banda de fer broma, podem fer una anàlisis més profunda.
No tinc a mà estadístiques, pero pense que este resultat de 5-0 d'un equip de 2ªB i un de 1ª i jugant la champions és històric. Tots els anys algun equip d'inferior categoria es carrega al de superior (no cal furgar en la ferida del grapat d'eliminacions del VCF en eixes circunstàncies) pero que l'equip inferior li passe pel damunt al de primera fins al punt de clavar-li 5 gols i deixar la porta a 0, no crec que s'haja donat en moltes ocassions en l'història. I per molt que atres equips puguen patir eliminacions semblants, esta quedarà per sempre en l'història.
Si heu llegit algun mensage meu en este tema del Vila-real, sabeu que no li tinc cap animaversió ni a l'equip ni a la ciutat, pero tot eixe entorn fa que tampoc m'agrade que guanyen i que m'alegre d'esta derrota (Sí, he de confesar-ho) Pero no m'alegre pels seus seguidors vilarealencs de sempre, ni tan sols pels que s'han apujat al carro de l'equip perque almenys poden vore futbol de calitat, sinó per eixe entorn periodístic-presidencial que s'ha format últimament al seu voltant. Massa rebombori i massa llocs comuns al voltant d'este Vila-real CF. Lo que més me reventa és lo de la ciutat menuda que pot tindre un equip en primera i en champions, no perdoneu, el que manté l'equip és el president (i els seus diners) perque Vila-real mai haguera ensomiat tindre este equip per generació expontànea.
En tot cas, m'agradaria que convertiren esta derrota en una derrota "útil" com digué el poeta de les banquetes (perque d'entrenador tenia ben poquet), en el sentit de que tornen a l'humiltat, a saber que al remat cada ú ocupa el seu puesto, que poden guanyar tituls pero no des de la prepotència i la venda de fum periodística, o començaran a passar-ho malament. El Vila-real CF pot fer que este partit o eliminatòria siga una espècie d'anècdota o el principi d'un seguit de fets que els tornen a la realitat (que és allò que existix més enllà dels estudis de Canal 9)
No tinc a mà estadístiques, pero pense que este resultat de 5-0 d'un equip de 2ªB i un de 1ª i jugant la champions és històric. Tots els anys algun equip d'inferior categoria es carrega al de superior (no cal furgar en la ferida del grapat d'eliminacions del VCF en eixes circunstàncies) pero que l'equip inferior li passe pel damunt al de primera fins al punt de clavar-li 5 gols i deixar la porta a 0, no crec que s'haja donat en moltes ocassions en l'història. I per molt que atres equips puguen patir eliminacions semblants, esta quedarà per sempre en l'història.
Si heu llegit algun mensage meu en este tema del Vila-real, sabeu que no li tinc cap animaversió ni a l'equip ni a la ciutat, pero tot eixe entorn fa que tampoc m'agrade que guanyen i que m'alegre d'esta derrota (Sí, he de confesar-ho) Pero no m'alegre pels seus seguidors vilarealencs de sempre, ni tan sols pels que s'han apujat al carro de l'equip perque almenys poden vore futbol de calitat, sinó per eixe entorn periodístic-presidencial que s'ha format últimament al seu voltant. Massa rebombori i massa llocs comuns al voltant d'este Vila-real CF. Lo que més me reventa és lo de la ciutat menuda que pot tindre un equip en primera i en champions, no perdoneu, el que manté l'equip és el president (i els seus diners) perque Vila-real mai haguera ensomiat tindre este equip per generació expontànea.
En tot cas, m'agradaria que convertiren esta derrota en una derrota "útil" com digué el poeta de les banquetes (perque d'entrenador tenia ben poquet), en el sentit de que tornen a l'humiltat, a saber que al remat cada ú ocupa el seu puesto, que poden guanyar tituls pero no des de la prepotència i la venda de fum periodística, o començaran a passar-ho malament. El Vila-real CF pot fer que este partit o eliminatòria siga una espècie d'anècdota o el principi d'un seguit de fets que els tornen a la realitat (que és allò que existix més enllà dels estudis de Canal 9)
- Drakul
- Moderador
Pues sí Tofolet, jo estic molt d'acord en tú. Sempre he dit que el Villarreal es el meu segon equip i segueixc dient-ho pero es que, desde la prensa, done un per cul... que tampoc he pogut evitar una sonriseta tipo la de Soriano

- Rubén
Pues més o menys és el que jo pense des d'este estiu, i per això ja vaig dir que enguany el Vila-real anava a pegar-se una hòstia important si seguia amb eixa actitut de superioritat i sobèrbia. D'ells depén que el partit d'anit siga una anècdota com els nostres Guadix, Alacant i Osasuna, o la fi traumàtica d'un cicle com el nostre Karlsruhe.tofolet escribió:poden guanyar tituls pero no des de la prepotència i la venda de fum periodística, o començaran a passar-ho malament. El Vila-real CF pot fer que este partit o eliminatòria siga una espècie d'anècdota o el principi d'un seguit de fets que els tornen a la realitat (que és allò que existix més enllà dels estudis de Canal 9)
- tofolet
Correcte aixina és. I que conste que ho diguem des del carinyo, perque si açò li haguera passat al Madrit o al Barça o al Patètic continuariem passant-los la manetaRubén escribió: Pues més o menys és el que jo pense des d'este estiu, i per això ja vaig dir que enguany el Vila-real anava a pegar-se una hòstia important si seguia amb eixa actitut de superioritat i sobèrbia. D'ells depén que el partit d'anit siga una anècdota com els nostres Guadix, Alacant i Osasuna, o la fi traumàtica d'un cicle com el nostre Karlsruhe.
-
és comenta que van a crear la penya Ejido-Submarí.
-
Per això, encara que jo afegeix als groguets de nova generació, eixos que eren del Barça o del Madrid i que ara són del Vila-real.tofolet escribió: Pero no m'alegre pels seus seguidors vilarealencs de sempre, ni tan sols pels que s'han apujat al carro de l'equip perque almenys poden vore futbol de calitat, sinó per eixe entorn periodístic-presidencial que s'ha format últimament al seu voltant. Massa rebombori i massa llocs comuns al voltant d'este Vila-real CF.
Jo amb el güelo de 70 anys que anava a veure partits de Tercera i ara pot veure al Manchester no em clave, es més, té tot el meu respecte.
Però pels que l'any passat varen traure el cap aprofitant el nostre pitjor any, per al fantasma de president que tenen que está més preocupat en estar per davant de nosaltres i, sobretot, el tracte que ha donat la prensa al Vila-Real i el que ens han donat ha nosaltres me n'alegre, i moltíssim.
- Rubén
A mí me pasa como a Cyber, me sabe mal por la gente del pueblo que ha ido siempre a ver al equipo, o incluso me sabe mal por aquéllos a los que el fútbol en el fondo se la suda pero que les hace ilusión ver el nombre de su pueblo en medios internacionales, que jueguen Manchester, Arsenal, etc. en su estadio...
Pero me alegro mucho más por Fernando Roig, por los advenedizos de la peña de los Borratxos que son Boixos Nois encubiertos y, sobre todo, por RTVV, porque son unos mierdas que defienden lo indefendible, y que desinforman sobre todo lo que pasa en Villarreal. Y lo que más me jode es que no lo hacen para impulsar y ayudar al Villarreal, o por defender a un equipo valenciano; lo hacen porque Roig lloró. Es decir, por su propio interés.
Pero me alegro mucho más por Fernando Roig, por los advenedizos de la peña de los Borratxos que son Boixos Nois encubiertos y, sobre todo, por RTVV, porque son unos mierdas que defienden lo indefendible, y que desinforman sobre todo lo que pasa en Villarreal. Y lo que más me jode es que no lo hacen para impulsar y ayudar al Villarreal, o por defender a un equipo valenciano; lo hacen porque Roig lloró. Es decir, por su propio interés.
- SuperXé
Desmemoriats escribió:és comenta que van a crear la penya Ejido-Submarí.

-
Bueno de esto no hay que reirse porque nos puede pasar a nosotros
Pero siendo el Villarreal se puede hacer una excepción: icon_burla icon_burla icon_burla icon_burla icon_burla icon_burla icon_burla icon_burla icon_burla
Pero siendo el Villarreal se puede hacer una excepción: icon_burla icon_burla icon_burla icon_burla icon_burla icon_burla icon_burla icon_burla icon_burla
-
cyber escribió: Per això, encara que jo afegeix als groguets de nova generació, eixos que eren del Barça o del Madrid i que ara són del Vila-real.
Jo amb el güelo de 70 anys que anava a veure partits de Tercera i ara pot veure al Manchester no em clave, es més, té tot el meu respecte.
Però pels que l'any passat varen traure el cap aprofitant el nostre pitjor any, per al fantasma de president que tenen que está més preocupat en estar per davant de nosaltres i, sobretot, el tracte que ha donat la prensa al Vila-Real i el que ens han donat ha nosaltres me n'alegre, i moltíssim.
Habeis resumido todo lo que hace que me alegre del hundimiento del "EQUIPO DE MONDA EN EUROPA"... icon_burla icon_burla icon_burlaRubén escribió:A mí me pasa como a Cyber, me sabe mal por la gente del pueblo que ha ido siempre a ver al equipo, o incluso me sabe mal por aquéllos a los que el fútbol en el fondo se la suda pero que les hace ilusión ver el nombre de su pueblo en medios internacionales, que jueguen Manchester, Arsenal, etc. en su estadio...
-
La afición del Villarreal pasa factura a su equipo
Un grupo de jóvenes aficionados del Villarreal ha insultado e increpado a los futbolistas, mientras éstos entrenaban en las instalaciones de la Ciudad Deportiva debido a la goleada que el equipo castellonense encajó en el partido de ida de los dieciseisavos de final de la Copa del Rey ante el Poli Ejido, conjunto que milita en Segunda división B. Los jugadores, por su parte, replicaron diciéndoles que lo que deberían hacer es volver a clase, ya que éstos jóvenes estudian en el instituto que hay junto a la Ciudad Deportiva.
Los futbolistas que han recibido estos insultos son el grueso de los que jugaron en El Ejido como Pascal Cygan, Fabricio Fuentes, Cani, Matías Fernández, Javi Venta, Ángel, Rossi o Altidore, a los que llamaron "vagos" y les pidieron que corrieran más, además de dedicarles varios insultos. A la conclusión del entrenamiento, Cani explicó que "nos han insultado mientras estábamos en el entrenamiento, y lo único que les hemos contestado es que se volvieran a clase, nada más".
- Cai
que os apostais a que no salen esas imagenes en c9....
- Reycob@
Hoy en Canal 9 dirán que la afición del Villarreal -"uns 2.000 aficionats groguets"- ha acudido al entrenamiento a animar a los suyos por el pequeño tropiezo de ayer. Luego harán un resumen del partido (3-0 según Canal 9) y sacarán 1 gol del Ejido y la única ocasión del Villarreal en el partido. Todo eso en 30 segundos y de manera rápida.cyber escribió: