KILU escribió: Mal rollo de pelis. Paso.
Hombre., Urkel icon_ojitos
Claro como lo han baneado de Foroche
KILU escribió: Mal rollo de pelis. Paso.
Enhorabuena Maite!!! =D> =D> =D>Maite Farnerud escribió:Què fooort! Em vaig presentar a 1 convocatòria pública per a una plaça de Tècnic mitjà en Investigació per a 1 projecte de Gramàtica Històrica... perquè m'ho va recomanar un profe (l'il·lustre Pérez Saldanya :?: ) però pensant que ni de conya m'agafaven a mi... i hui era l'entrevista en la uni, amb el tribunal, per desempatar les 2 seleccionades. I per separat ens han posat uns textos i preguntes en pla examen oral. ](*,) L'altra estava indignada dient que això s'avisa en les bases de la convocatòria i no ahi en pla surprise... xD
I a les 15 i pico m'ha telefonat el Saldanyeta pa dir-me que havia guanyat jo i que s'alegrava molt. I això que de GH fa molt de temps que no mire res wow. icon_wee
PD. Una altra vegada plou icon_ojitos
GraciasSpawn escribió: Enhorabuena Maite!!! =D> =D> =D>
ieee enhorabona sas o queMaite Farnerud escribió:Què fooort! Em vaig presentar a 1 convocatòria pública per a una plaça de Tècnic mitjà en Investigació per a 1 projecte de Gramàtica Històrica... perquè m'ho va recomanar un profe (l'il·lustre Pérez Saldanya :?: ) però pensant que ni de conya m'agafaven a mi... i hui era l'entrevista en la uni, amb el tribunal, per desempatar les 2 seleccionades. I per separat ens han posat uns textos i preguntes en pla examen oral. ](*,) L'altra estava indignada dient que això s'avisa en les bases de la convocatòria i no ahi en pla surprise... xD
I a les 15 i pico m'ha telefonat el Saldanyeta pa dir-me que havia guanyat jo i que s'alegrava molt. I això que de GH fa molt de temps que no mire res wow. icon_wee
Ya se porque la han cogido.Maite Farnerud escribió:Què fooort! Em vaig presentar a 1 convocatòria pública per a una plaça de Tècnic mitjà en Investigació per a 1 projecte de Gramàtica Històrica... perquè m'ho va recomanar un profe (l'il·lustre Pérez Saldanya :?: ) però pensant que ni de conya m'agafaven a mi... i hui era l'entrevista en la uni, amb el tribunal, per desempatar les 2 seleccionades. I per separat ens han posat uns textos i preguntes en pla examen oral. ](*,) L'altra estava indignada dient que això s'avisa en les bases de la convocatòria i no ahi en pla surprise... xD
Ese mensaje de Urkel es del 2005 tio,Mario Alberto escribió:
Hombre., Urkel icon_ojitos
Claro como lo han baneado de Foroche
''FaaS'' Wilkes escribió: ieee enhorabona sas o que
imposa el catalanisme ahí
Jajaja, ens vam desitjar sort recíprocament quan va eixir. Jo a l'altra la coneixia de quan vam coincidir en GH en 4rt. Això sí, que jo sabia que ella seria la meua "rival" però ella no ho sabia fins que m'ha vist. És el que té anar al despatx del profe i que t'ensenye l'ordinador quan està avaluant... I jo perquè em va dir que em presentara i l'home es va interessar molt, cridant-me al mòbil i tot. Xe, no m'ho esperavaaa... :o Espere que se li haja passat la mala llet a la xica, que s'ha posat com una fera quan li ha dit Saldanya que ens posarien uns textos !!!Ya se porque la han cogido.
Le deseo suerte a la otra que se prentaba.
Merci, Tonino.Ah se me ha olvidado, enhorabuena Maite.
Eixa xica deuria recurrir. Eixo es trampa i descaradaMaite Farnerud escribió: Jajaja, ens vam desitjar sort recíprocament quan va eixir
Has eixit en gran hermano? icon_ehehMaite Farnerud escribió: Jo a l'altra la coneixia de quan vam coincidir en GH
Drakul escribió: Has eixit en gran hermano? icon_eheh
Menuda enxufà q t'han pegat, despres dius del PP icon_alamierdaMaite Farnerud escribió:Què fooort! Em vaig presentar a 1 convocatòria pública per a una plaça de Tècnic mitjà en Investigació per a 1 projecte de Gramàtica Històrica... perquè m'ho va recomanar un profe (l'il·lustre Pérez Saldanya :?: ) però pensant que ni de conya m'agafaven a mi... i hui era l'entrevista en la uni, amb el tribunal, per desempatar les 2 seleccionades. I per separat ens han posat uns textos i preguntes en pla examen oral. ](*,) L'altra estava indignada dient que això s'avisa en les bases de la convocatòria i no ahi en pla surprise... xD
KILU escribió:
Eso, tú encima dale cuerda para que explique que GH es una mega asignatura super dificil de la muerte pero que ella, gracias a su caudal de inteligencia, logro superar con una brillante nota que el profesor Don bla bla bla y mucho wow. icon_ojitos icon_alabanza :D
Que coñazo!
Anda ja! Estàvem en igualtats de condicions. Ens van posar els mateixos textos a les dues i mentres a ella li preguntaven jo estaba en una altra sala :P Ara, als 3 profes del tribunal els havia tingut i el mateix R. Ramos va dir que tb havia fet la seua assignatura del Màster, de Correcció de textos, que també m'era útil. I quan acabàvem va dir "jo crec que ja està clar" i es quedaren els 3 parlant quan me'n vaig anar jo. Jo pensava que seria que no, però mira...El Cabaç escribió:
Menuda enxufà q t'han pegat, despres dius del PP icon_alamierda
Si, en igualtat :idea: , benvinguda al mon laboral on o la claves o te la claven, en esta cas tu l'has clavat hasta el manegMaite Farnerud escribió: Anda ja! Estàvem en igualtats de condicions. Ens van posar els mateixos textos a les dues i mentres a ella li preguntaven jo estaba en una altra sala :P Ara, als 3 profes del tribunal els havia tingut i el mateix R. Ramos va dir que tb havia fet la seua assignatura del Màster, de Correcció de textos, que també m'era útil. I quan acabàvem va dir "jo crec que ja està clar" i es quedaren els 3 parlant quan me'n vaig anar jo. Jo pensava que seria que no, però mira...![]()
Gràcies Di Fallo.
I no, no parlaré de l'assignatura de Gramàtica Històrica ni de Comentari Historicofilològic del gran Emili Casanova, tranquis :?: icon_silb
Gramática Histórica, sas o ke.Maite Farnerud escribió:1 convocatòria pública per a una plaça de Tècnic mitjà en Investigació per a 1 projecte de Gramàtica Històrica...