Debate de Actualidad Política
- rourevalencià
Re: Debate de Actualidad Política
Justificar-se, seguim.
És una de les coses més divertides quan la gent es justifica
[tweet][/tweet]
És una de les coses més divertides quan la gent es justifica
[tweet][/tweet]
-
No entiendo lo del deficiente mental.rourevalencià escribió: Però no crec que estigues d'acord amb un deficient mental.
El tema de fons és llevar qualsevol ajuda i que només els rics s'ho puguen pagar.
Ho entenem açò? Justificar-se.
Pero bueno, yo no veo que esten quitando las becas, sino pidiendo que a la gente que le dan ese dinero, o oportunidad de estudiar, al menos mantenga una nota de Bien. Tampoco exigen un Notable. Pero bueno, dinero para todos, al final todo el mundo conoce la historia de alguno que le dan beca, le dan 2000€ y se compraba cualquier capricho. No digo que todos hagan eso, sino que las becas no se repartían bien.
Pero bueno, si tu crees que un 5 es suficiente para pagarle a alguien una carrera universitaria, pues bien.
Yo siempre he pensado que para aprobar una asignatura en la Universidad se debería pedir más de un 5, ya que sabiendo un 5 al final puedes no saber la mitad de una materia, y aún así pasar a la siguiente. Lo digo por experiencia, porque yo mismo pasé asignaturas ocn un 5 sin aprobar una parte. Es más, en la asignatura de Redes de Informática, saqué un 8 en una parte, un 2 en la otra. Resutlado final, un 5. ¿Piensas que estoy bien aprobado?
-
Sé que no lo habéis dicho, pero a día de hoy y antes de que Wert empezara a tocar nada, los requisitos de las becas estaban bastante ajustados. Un 80% de créditos superados en carreras de letras y un 65% en técnicas lo veo lógico, en el caso del 80% venía a ser aprobar todo menos una asignatura, más ya no te daba para llegar a ese porcentaje.
También que las becas no son premios al buen estudiante, eso si quieren puede servir para ampliar la cuantía pero no como criterio para concederla. La beca está para que alguien pueda pagarse unos estudios que por sí mismo no podría, y no veo por qué hay que ponerse elitista en ese sentido.
Si quieren poner freno a los abusos (lo mal que me suena eso, es como los abuelos que van al médico porque sí o la gente que demanda por gusto) hay mejores maneras que cortar la beca en sí. Que consista en pago de matrícula más gastos contados o justificados, o que se pongan serios con el mamoneo que sí que había con las ayudas a residencia a gente que puede ir en tren o en bus sin morirse.
En mi caso recibía 3000 euros al año por transporte, que eso de vivir a 60 kilómetros daba puntos, y tampoco me daba para vivir sobrado. La mitad se iba en bonos de Cercanías y la otra mitad en material, tanto que cuando me concedían la del año siguiente ya iba justito.
También que las becas no son premios al buen estudiante, eso si quieren puede servir para ampliar la cuantía pero no como criterio para concederla. La beca está para que alguien pueda pagarse unos estudios que por sí mismo no podría, y no veo por qué hay que ponerse elitista en ese sentido.
Si quieren poner freno a los abusos (lo mal que me suena eso, es como los abuelos que van al médico porque sí o la gente que demanda por gusto) hay mejores maneras que cortar la beca en sí. Que consista en pago de matrícula más gastos contados o justificados, o que se pongan serios con el mamoneo que sí que había con las ayudas a residencia a gente que puede ir en tren o en bus sin morirse.
En mi caso recibía 3000 euros al año por transporte, que eso de vivir a 60 kilómetros daba puntos, y tampoco me daba para vivir sobrado. La mitad se iba en bonos de Cercanías y la otra mitad en material, tanto que cuando me concedían la del año siguiente ya iba justito.
Última edición por cyber el 24 Jun 2013 22:16, editado 1 vez en total.
- Tolova
A una ex compañera mía de clase le dieron entre los dos años de ciclo superior casi 7000€ de beca. Estaba empadronada en BCN pero vivía aquí, y los padres no tenían precisamente problemas económicos, era una familia normal. La única explicación que le encontrabamos es que era inmigrante, porque otra cosa... Hay que controlar mucho eso.
-
Y con los rectores también hay mamoneo. Para qué coño necesita esa gentuza coche oficial? Pero eso es lo último que se toca; mejor quitarle la beca al pringao que suspende una asignatura y tiene un 6 de media. Qué se ha creído, menudo vago, a ése no hay que pagarle la carrera con mis impuestos (como si él y sus padres no pagaran impuestos, hoyga).
Bonus track:
Bonus track:
Pero sí, es importantísimo acabar con el cachondeo este de las becas. Todo el mundo sabe que los únicos que pagan impuestos son los del PP y no podemos permitir que paguen la carrera a vagos con 6,4 de media.68 de los 245 asesores del presidente no tienen el graduado escolar.
Última edición por lFran el 24 Jun 2013 22:24, editado 1 vez en total.
- rourevalencià
Jo és que no he tocat una becaen la vida, no sé on les donaven. I la pública ja va sent cara, no sé si estareu d'acord (que no se t'acudixca suspendre'n una un parell d'anys).
Pense que la nota sempre ha sigut relativa per al 'coneixement' així en general. Com tots hem patit traure notes excel·lents sense tindre massa preparat el tema i a l'inrevés.
El deficient mental és el que ha dit hui : "el actual Gobierno es el que más ha invertido en el sistema de becas" Com podria haver dit qualsevol cosa.
I torne a repetir estos com el Wert que són simples reos que executen les ordres, estan adobant el camí per al que volen fer, no hi ha justícia deportiva en tot açò, ja sembren el dubte que tot açò de l'educació és un despilfarro, que el país s'afona per açò. Després seran les pensions. Després les CCAA. És el seu ABC.
Pense que la nota sempre ha sigut relativa per al 'coneixement' així en general. Com tots hem patit traure notes excel·lents sense tindre massa preparat el tema i a l'inrevés.
El deficient mental és el que ha dit hui : "el actual Gobierno es el que más ha invertido en el sistema de becas" Com podria haver dit qualsevol cosa.
I torne a repetir estos com el Wert que són simples reos que executen les ordres, estan adobant el camí per al que volen fer, no hi ha justícia deportiva en tot açò, ja sembren el dubte que tot açò de l'educació és un despilfarro, que el país s'afona per açò. Després seran les pensions. Després les CCAA. És el seu ABC.
-
Bueno, las CCAA, tal y como están concebidas, sí son un despilfarro. Yo ponía un estado federal y que cada uno se apañe con lo suyo (acabaríamos con nuestra mala financiación actual). Pero estoy de acuerdo con todo lo demás: la culpa es de todo lo público siempre...

- rourevalencià
Les CCAA representen una part mínima del deute (30%) i l'estat el 70%. Quasi totes les gestiona el PP i em referia a que ja usen interessadament la idea 'deficitària' com els altres exemples.
Jo és que vull una república valenciana independent, la solució directa al finançament :D
Tema Wert: Wert 'descoloca' al Partido Popular http://www.cadenaser.com/espana/articul ... nac_44/Tes
Jo és que vull una república valenciana independent, la solució directa al finançament :D
Tema Wert: Wert 'descoloca' al Partido Popular http://www.cadenaser.com/espana/articul ... nac_44/Tes
- Sparragow
Ejerciendo el noble papel de diputado.

- Gartenzwerg
Hombre, yo creo que a las 0:49 el hombre podrá jugar al chorrijuego eseSparragow escribió:Ejerciendo el noble papel de diputado.

- Eduardo La Ley
- Moderador
Jo crec que tots coneixem casos on els pares eren més que suficients econòmicament i els fills han rebut molta pasta que s'han gastat en els seus capritxets... evidentment, amb solucions així paguen justos per pecadors.
Tal volta el que haurien de plantejar-se és la possibilitat d'oferir un treball quan s'acabe la carrera, perquè part de la futura nòmina tornara a l'estat. A mi no em sembla res de l'altre món. T'ajuden a traure't la carrera si realment no tens diners, et donen la possibilitat de treballar i posar en pràctica el que has estudiat, i damunt cobrant, i al mateix temps, l'estat recuperaria part de la pasta invertida... això sí, estes mesures comunistes ací no encaixarien.
Tal volta el que haurien de plantejar-se és la possibilitat d'oferir un treball quan s'acabe la carrera, perquè part de la futura nòmina tornara a l'estat. A mi no em sembla res de l'altre món. T'ajuden a traure't la carrera si realment no tens diners, et donen la possibilitat de treballar i posar en pràctica el que has estudiat, i damunt cobrant, i al mateix temps, l'estat recuperaria part de la pasta invertida... això sí, estes mesures comunistes ací no encaixarien.
- Mario Alberto
No, això implicaria que el llocs de treball de l'estat (arquitectes, enginyers, advocats) no podrien ser ocupats per funcionaris vital.licis sino que deurien de ser rotatoris per als que van venint.Eduardo La Ley escribió:Jo crec que tots coneixem casos on els pares eren més que suficients econòmicament i els fills han rebut molta pasta que s'han gastat en els seus capritxets... evidentment, amb solucions així paguen justos per pecadors.
Tu creus que la casta pol.lítica i funcionarial va a permitir-ho?
Si ací la meitat de llocs de treball de l'Estat deurien de ser coberts per jubilats de feines dures (camioners, miners, mariners) o de invàlids (persones amb infarts, coixos, etc.) i no vore a joves de 25 anys fent de bedels o de menetjapapers.
Everybody knows that the boat is leaking
Everybody knows that the captain lied
Leonard Cohen
...
La NOSTALGIA es la única distracción para quien no cree en el futuro. Jep Gambardella
Leonard Cohen
...
La NOSTALGIA es la única distracción para quien no cree en el futuro. Jep Gambardella
- Eduardo La Ley
- Moderador
Bé, no siguent els funcionaris els culpables de la crisi, no és menys cert que tenim una massa molt important d'inversió en este tema. No és que haurien de ser no vitalicis, és que haurien de posar algun tipus de control de la qualitat, i a la mínima columpiada, al carrer i que passe el següent que tinga ganes de treballar. No és un mantra, estic fart de tindre contactes en funcionaris molt competents, però també de molt imcompetents, i a estos últims són els que haurien de posar algun tipus de fre.Mario Alberto escribió: Tu creus que la casta pol.lítica i funcionarial va a permitir-ho?
Si ací la meitat de llocs de treball de l'Estat deurien de ser coberts per jubilats de feines dures (camioners, miners, mariners) o de invàlids (persones amb infarts, coixos, etc.) i no vore a joves de 25 anys fent de bedels o de menetjapapers.
Dit açò, no crec que fera falta que tots els "becaris" ocuparen places de funcionaris. Possiblement hi haurien moltes empreses interessades en incorporar recent titolats amb un compromís de 2/3 anys, amb la nòmina corresponents i amb certes facilitats, com una reducció a la seguretat social d'este treballador. Segur que a la gent que cobra per pensar solucions d'este tipus se'ls pot ocòrrer algo millor que la ximpleria del 6.5.
- Sparragow
Claro que si, faltaría másGartenzwerg escribió: Hombre, yo creo que a las 0:49 el hombre podrá jugar al chorrijuego ese

- CHEJOV
- Moderador
El perro ha rectificado.
- Mario Alberto
CHEJOV escribió:El perro ha rectificado.
Sí, Sandor le ha cantado las cuarenta a Jeoffrey.
Everybody knows that the boat is leaking
Leonard Cohen
...
Leonard Cohen
...
-
Este blog es brutal:
Básicamente relata los despilfarros que se recogen en el BOE. Ejemplo:
► Mostrar Spoiler
Luego me hablan de recortes en las becas porque no hay dinero blablabla y me entra la risa.Canal Extremadura contrata sus retransmisiones deportivas a una filial de Vértice por 226.613 euros
- rourevalencià
No et calfes lFran
[tweet][/tweet]
Pagats amb diners valencians, que estan en barracons? bah demagògia.
[tweet][/tweet]
Pagats amb diners valencians, que estan en barracons? bah demagògia.
-
Debate de Actualidad Política
Aún sacan pecho los hijos de puta.
Os acordáis del plan anti-ninis de pagar 1000€ a los canis que se sacaran la ESO? Pues la mitad cobraron y no se la sacaron.
Os acordáis del plan anti-ninis de pagar 1000€ a los canis que se sacaran la ESO? Pues la mitad cobraron y no se la sacaron.
- Eduardo La Ley
- Moderador
Per a mi els extremenys se'n poden anar a rodar. No tinc més en comú amb ells que puga tindre amb un francés o un portugués.