Drakul escribió:
Meny mal que algú diu eixo que ací basen totes les respostes a les critiques en que li tinc mania a Albelda! Jo creia en Emery pero he perdut tota la confiança, per totes les raons que estic dient. En un grup de creïlles em passat en dols gols de la maredeuta, hem perdut qualsevol oportunitat de lluitar dalt per eixir en un doble pivot defensiu i empenyarse en mantindrel, repiteix els canvis en defensa (ahir no per que se li lesiona marchena y Dealbert). No utilitza be la banqueta, no dona minuts a ningú, a Baraja el te defenestrat, encara no convoca a Fernandes, que ens fa falta com el menjar, evita la cesió de Miku per donarli 5 minuts en tota la lliga, ha reventat fisicament als de dalt, no te la banqueta enxufada per que saben que menys lesió no van a tindre oportunitats... Quique II
Quique 2, diu. En un any ha remontat més partits que Quique en 3. En un any ha demostrat més ambició que Quique en 3. En un any ha demostrat que vol fer un joc més estètic que Quique en 3. Sense contar que Quique tenia uns presupostos d'uns 50 milions d'euros, i Unai dona gràcies a que enguany s'han gastat 5 en Moyà. Que no intenta interferir en la feina del DD(o no li criticavem a Quique això?).
A més, jo vull pensar en que Unai no es inútil. També vull pensar en que Unai vol que guanye el València els partits. I vull pensar que Unai veu als futbolistes als entrenaments. I vull pensar que si no compta amb Maduro(per exemple), és perque Maduro s'ho guanya menys que Albelda als entrenaments. Igual que quan Koeman va apartar al mateix Albelda, a Cañizares i a Angulo, vaig voler pensar que fou perque d'alguna manera s'ho havien guanyat, perque recordem que mai hem arribat a saber el motiu exacte.
Se que Unai és un entrenador a qui li estem pagant un màster. Que ara mateix és un projecte d'entrenador. Però és que em pareix un molt bon projecte d'entrenador. I posats a tindre'l preferisc que es faça un gran entrenador i es quede ací a no que es faça un gran entrenador fora.
Sense contar que igual que té culpa l'entrenador, tenen culpa els jugadors. I que tenim pitjor plantilla que la que ens pensem que tenim(ojo, que he dit plantilla, no onze titular). I sí després de tot açò, els resultats no foren bons, que li'n donen, perque al cap i a la fi, això és lo important. Però es que hui per hui, els resultats són collonuts.
I té collons que tú aplaudisques a roure per no pensar que li tens mania a Unai per lo d'Albelda després de dir lo de que recolzem a Unai perque ens cau bé.