La teua cançó preferida dels 90 (discotequera)

Para hablar de cualquier tema
Avatar de Usuario
_^Dune^_
Mensajes: 192
Registrado: 20 Jun 2005 10:17
Ubicación: entre chupetes

Mensaje por _^Dune^_ »

Avatar de Usuario
SuperXé
Mensajes: 3067
Registrado: 18 Jun 2005 11:12
Ubicación: En la Cordà de Xeraco!

Mensaje por SuperXé »

[youtube][/youtube]
Els pèls de punta xé!!
Avatar de Usuario
SuperXé
Mensajes: 3067
Registrado: 18 Jun 2005 11:12
Ubicación: En la Cordà de Xeraco!

Mensaje por SuperXé »

[youtube][/youtube]
jajajajaja laugh. Açó si que no meu esperava laugh.
Gabrich
Mensajes: 125
Registrado: 25 Jul 2005 20:28
Ubicación: Land of Valencia

Mensaje por Gabrich »

Posant-me melancòlic i tirant la vista arrere, recorde alguns temes que no heu posat i és curiòs, perquè mai havia vist els videos gracies al youtube els veig ara per primera volta.

Un clàssic:

Culture Beat - Mr. Vain

[youtube][/youtube]

Una no molt coneguda: però la veu de la tia em posava ( i em posa encara )

DJ BoBo - Somebody Dance With Me

[youtube][/youtube]

I un exemple de com eren les cançons del moment, una veu de solista femenina acompanyada del que jo anomenava com negre rapeador, cantant a capela a modo de rap, si vos fixeu quasi totes eren així:

Intermission - Piece of my heart

[youtube][/youtube]

A gaudir superXé.
Avatar de Usuario
SuperXé
Mensajes: 3067
Registrado: 18 Jun 2005 11:12
Ubicación: En la Cordà de Xeraco!

Mensaje por SuperXé »

Gabrich escribió:Posant-me melancòlic i tirant la vista arrere, recorde alguns temes que no heu posat i és curiòs, perquè mai havia vist els videos gracies al youtube els veig ara per primera volta.

Un clàssic:

Culture Beat - Mr. Vain

[youtube][/youtube]

Una no molt coneguda: però la veu de la tia em posava ( i em posa encara )

DJ BoBo - Somebody Dance With Me

[youtube][/youtube]

I un exemple de com eren les cançons del moment, una veu de solista femenina acompanyada del que jo anomenava com negre rapeador, cantant a capela a modo de rap, si vos fixeu quasi totes eren així:

Intermission - Piece of my heart

[youtube][/youtube]

A gaudir superXé.
Totalment d'acord, jo pensava que les cançons dels 90 no tenien videoclips, i cada dia em pegue una volteta pel youtube a vore si trobe algun videoclip de cançons de la ruta, i ni hi han prous.
I si el dic la veritat conèixer soles conec la primera cançó (i pa no conèixer-la...) i les atres dos les he sentides iau.
Pos el dissabte vaig anar a Falkata, i primer allà les 5 va pujar la tia de Eurodance Netzwerk esta:
[youtube][/youtube]
Més coneguda x la cançó Memories of Love (tot un himne de les cançons de l'época) i que no esta en youtube :shock:
I después mon anem jo i un amic a la cabina del dj, i hi havien dos, Miguel Apasisi i Dani Ibañez, i li vam dir que posara al cançó And One - Metalhammer i em va dir que no la tenia, mos posem a ballar jo i l'atre amic al "replanell" que ni ha al costat de la cabina, que des d'allí vees tota la pista MDT (La Maquina del Tiempo) i al cap d'un rato puja un tio en la seua barbeta i les seues patilletes, i mos diu: Ie x favor que ací no podeu estar (Sempre està ahí un segurata de 2x2 que mos impedix el pas xò en eixos moments no estava i menos mal) i els meus amics baixen i jo li dic: Ie tu eres Raúl Platero? I em diu sí sóc jo, i enseguida el vaig abraçar diguent-li: El puto amo!!! i ell gràcies gràcies! i jo xq no m'aclaria massa que si no li haguera dit que posara un fum de cançons que no posa i estàn xules, xq vam estar allí desde les 2 hasta les 8 del matí (com mola estar ballant en tota la gent i vore la llum del sol allà fòra) i van ni haure cançons com la del Total Eclipse of the Heart que la vaig sentir com a mínim 4 voltes (tb super coneguda).


Ací una cançó dels inicis de la ruta, de x allà mitjans dels 80 quan la música techno començava a fer-se famosa en llocs com Barraca (la cuna), tb en Spook factory, i en Arsenal (Oliva) on punxava Ximo Bayo antes d'anar-se'n al Templo (Cullera), i ell ha dit que era i continua seguent una de les seues preferides...
FRONT 242 - HEADHUNTER
[youtube][/youtube]
sempre ché
Mensajes: 1169
Registrado: 17 Jun 2005 14:59

Mensaje por sempre ché »

SuperXé escribió:Ací una cançó dels inicis de la ruta, de x allà mitjans dels 80 quan la música techno començava a fer-se famosa en llocs com Barraca (la cuna), tb en Spook factory, i en Arsenal (Oliva) on punxava Ximo Bayo antes d'anar-se'n al Templo (Cullera), i ell ha dit que era i continua seguent una de les seues preferides...
FRONT 242 - HEADHUNTER
[youtube][/youtube]

Els FRONT 242,IM-PRE-SI-O-NANTS!!!!!!!...alabar2. alabar2. alabar2. alabar2. alabar2. alabar2.

I quin temasso més guapo el de Headhunter...se me posa els pèls de punta.Éstos belgues son la hostia :D

Ja de pas me'l fique de firma.
Avatar de Usuario
SuperXé
Mensajes: 3067
Registrado: 18 Jun 2005 11:12
Ubicación: En la Cordà de Xeraco!

Mensaje por SuperXé »

skynyrd escribió:si no me dan de beber lloro
si no me dan de beber lloro

si no me dan de beber

guau! guau!
Òstia no ho havia captat, xò ara ma donat conter, la cançó és Marconi - Celulare :wink:


PD: Semprexé sabia que t'agradaria xq l'atre dia vaig vore que portaves en la firma la portà del disco Headhunter, els Front242 són uns craks alabar2.
Avatar de Usuario
makina-che
Mensajes: 1900
Registrado: 17 Jun 2005 15:15
Ubicación: >: | 4 8 15 16 23 42

Mensaje por makina-che »

Jo perroflauta no sé que es vertaderament, yo crec que els perroflauta son els anarkes radicals o com els dic jo "peluts" :lol: :lol:
Avatar de Usuario
Edmore
Mensajes: 4138
Registrado: 17 Jun 2005 23:18

Mensaje por Edmore »

makina-che escribió:Jo perroflauta no sé que es vertaderament, yo crec que els perroflauta son els anarkes radicals o com els dic jo "peluts" :lol: :lol:
Amb rastres, que no saben el que es llavar-se, que van tocant una flauta amb un gos d'acompanyant. xDD
Avatar de Usuario
SuperXé
Mensajes: 3067
Registrado: 18 Jun 2005 11:12
Ubicación: En la Cordà de Xeraco!

Mensaje por SuperXé »

I jo tinc pinta d'anarka radical? De pelut? M'ofens :?
Avatar de Usuario
makina-che
Mensajes: 1900
Registrado: 17 Jun 2005 15:15
Ubicación: >: | 4 8 15 16 23 42

Mensaje por makina-che »

Edmore escribió: Amb rastres, que no saben el que es llavar-se, que van tocant una flauta amb un gos d'acompanyant. xDD
:lol: :lol: :lol:
Avatar de Usuario
makina-che
Mensajes: 1900
Registrado: 17 Jun 2005 15:15
Ubicación: >: | 4 8 15 16 23 42

Mensaje por makina-che »

SuperXé escribió:I jo tinc pinta d'anarka radical? De pelut? M'ofens :?
Home normalment que no sempre els que tenen les teues idees polítiques porten ixes pintes... però com t'he dit no sempre es aixina, m'alegre de que tú no portes ixes pintes xDDD :P :!:
Avatar de Usuario
T-MAC
Mensajes: 647
Registrado: 17 Jun 2005 22:51

Mensaje por T-MAC »

Superxé... spook ahora los domingos es simplemente genial 8)
Avatar de Usuario
SuperXé
Mensajes: 3067
Registrado: 18 Jun 2005 11:12
Ubicación: En la Cordà de Xeraco!

Mensaje por SuperXé »

T-MAC escribió:Superxé... spook ahora los domingos es simplemente genial 8)
Ni la sombra de lo que era, sobre tot en la música, http://www.spook.es
Avatar de Usuario
SuperXé
Mensajes: 3067
Registrado: 18 Jun 2005 11:12
Ubicación: En la Cordà de Xeraco!

Mensaje por SuperXé »

makina-che escribió:Home normalment que no sempre els que tenen les teues idees polítiques porten ixes pintes... però com t'he dit no sempre es aixina, m'alegre de que tú no portes ixes pintes xDDD :P :!:
Jo ni les porte ni les portaré, a més la gent que porta eixes pintes :? Simplement no les comprenc, no podria aplegar mai a ser axina...
Avatar de Usuario
T-MAC
Mensajes: 647
Registrado: 17 Jun 2005 22:51

Mensaje por T-MAC »

SuperXé escribió: Ni la sombra de lo que era, sobre tot en la música, http://www.spook.es
La musica es como todo..por ejemplo si no te gusta la salsa..pues es logico que aunq te pongan la mejor cancion pues te seguira sin gustar...pero si te gusta el electro 8) pues simplemente se sale

Spook no lo llegue a conocer..pero sound factory si..y decir q tb estaba bastante bien :wink:
Avatar de Usuario
SuperXé
Mensajes: 3067
Registrado: 18 Jun 2005 11:12
Ubicación: En la Cordà de Xeraco!

Mensaje por SuperXé »

T-MAC escribió:La musica es como todo..por ejemplo si no te gusta la salsa..pues es logico que aunq te pongan la mejor cancion pues te seguira sin gustar...pero si te gusta el electro 8) pues simplemente se sale

Spook no lo llegue a conocer..pero sound factory si..y decir q tb estaba bastante bien :wink:
A mí es que m'agrà el remember, i precisament en spook no n'he posen, ara casi totes les discoteques de x ahí Valéncia tenen una sala remember, Banana's, Evento Dance Club, Apache Xàtiva...
PD: Algú ha anat a Evento?
On estiga un Get it up, un Barraca Destroy, un Like a flame, Meditation, El poder de la musica, Eins Zwei Polizei, Night Power, Let the music take control, let yourself go, que es lleve tot lo demés 8)
Última edición por SuperXé el 24 Ago 2006 16:50, editado 1 vez en total.
Avatar de Usuario
T-MAC
Mensajes: 647
Registrado: 17 Jun 2005 22:51

Mensaje por T-MAC »

SuperXé escribió: A mí es que m'agrà el remember, i precisament en spook no n'he posen, ara casi totes les discoteques de x ahí Valéncia tenen una sala remember, Banana's, Evento Dance Club, Apache Xàtiva...
PD: Algú ha anat a Evento?
Evento es una merdaxD...y lo de la sala remember de bananas da un poco de asco la verdad, ves a cada uno por ahi que da miedo xD..como BARRACA NADA :?:
Avatar de Usuario
SuperXé
Mensajes: 3067
Registrado: 18 Jun 2005 11:12
Ubicación: En la Cordà de Xeraco!

Mensaje por SuperXé »

T-MAC escribió:Evento es una merdaxD...y lo de la sala remember de bananas da un poco de asco la verdad, ves a cada uno por ahi que da miedo xD..como BARRACA NADA :?:
En Barraca que posen house?
I tio no podrien fer una festa remember en una discoteca com eixes? Com x eixemple van fer en el 2004 en Chocolate que va anar el gran Jose Conca, o com la que van fer en Sound Factory que va anar Chimo Bayo? El murcielago vuelve a volarrrrr! Esta noche quien no lo conocieron lo van a conocer!! Bienvenidos aaa Spoooook (Que wapa està eixa sessió!!)
tro_de_bac

Mensaje por tro_de_bac »

Esque realmente estamos en la tierra de el nacimiento del dance,empezando x la ruta destroy/bakalao,y siguiendo con chocolate(epoca j.conca),sound factory y rockola(pinedo-mislata).Y ahora parece que pasa lo mismo con otros estilos.
Pero,es eso,la madre de todo(electro,antes hardhouse,etc...)fue la ruta,y ,como eso,de rompedor,y esas cosas,no habra nada.
Responder