Fa falta renovar SC.

Archivo de hilos antiguos del Foro Comunidad SC
Cerrado
Desmemoriats
Mensajes: 3276
Registrado: 18 Jun 2005 19:20
Ubicación: @Desmemoria

Fa falta renovar SC.

Mensaje por Desmemoriats »

Jo soles aporte idees, un poc xorres, però esque tinc uns minutets i quan tinc minutets me dona per donar voltes al perol i de tant en tant se m'ocorren coses, soc conscient de que lo que vaig a dir es massa utòpic, però es lo que jo crec des de el meu modest punt de vista lo que li falta a SC com ent social per a recuperar la vitalitat que un dia va tindre.

Primer el disseny web del blog, crec que ha quedat un tant antiquat, li vindria be una imatge més tipo "diari" a lo marca o alguns blogs d'eixe estil, sense perdre la seua faceta de lloc d'opinió, no de noticies. A demés jo veig necessari separar temes, això de que apareguen en filia índia a voltes lleva sentit, les cròniques de Ferran no tenen perquè estar en el mateix espai que un article d'opinió, l'espai repartit en horitzontal i per blocs quedaria millor.

Després esta el tema d'ocupació, crec que es deuria d'obrir el tema de participació i tot aquell que crega que tinga coses que aportar deixar-lo, inclús es podria obrir seccions de futbol-int..etc o de vídeos, inclús d'història... a demés de crear un anell, buscar gent que tinga blogs valencianistes per ahi que valguen la pena i afiliar-los a SC, un anell d'opinió, a canvi ells posen una imatge amb el logo de SC en el seu blog, i ací posem un TAG al estil blogspot amb ells,on s'actualitza automàticament amb les entrades que posen, guanyes difusió d'imatge, per les dos parts.

Temes de reds socials, teniu facebook, i ara esta la tenda, estaria ideal crear un canal en Youtube on la gent aportara el seu material i establir relacions amb aquells que pogueren aportar, a demés es podrien ajuntar pagines i crear una Wikipedia del VCF, entre Ciberche, SC, FC,ultimesvespradesamestalla..etc. i que tingueren els seus respectius cuadrets en la web.

En el tema foril, a pesar de no ser partidari crec que deuria de pujar el nivell de ma dura, se que es una autentica xorrada, però ací tenim tendència cada X temps muntar una grossa, i ja s'ha pirat tanta gent que açò esta quasi desert, es deuria de tallar insofacto qualsevol falta de respecte entre forers, baneig als dos durant dies (ja se que en el passat ha creat polèmica, pero es crea igual si no es fa, com el que escric soc jo :?: ), fer més fàcil lo de "ignorar" , i lo reportar al moderador. A demés no se si encara queda gent baneigada de per vida.. igual una amnistia vindria be, ja ha passat prou temps.

be, crec que ja no tinc més gilipollaes que dir... gracies per deixar-me matar l'avorriment :oops:
Avatar de Usuario
Drakul
Moderador
Mensajes: 16186
Registrado: 17 Jun 2005 19:16

Re: Fa falta renovar SC.

Mensaje por Drakul »

M'agrada la idea de lo dels llocs de treball. Jo de informática poquet pero es podría mirar si en els foros de este estil hi ha algún sistema per a integrar anuncis. O be en el foro o be reformant la web. Lo mes facil tal volta crear un subforo on possar anuncis en cada un dels fils.

Algo aixi:
Asunto: Es solicita dissenyador d'interiors afeminat
Cos del missatge: Empresa en Paterna, vol contractar dissenyador d'interiors de tendencies femenines per a ...

Telefon:
E-mail:
Direcció:
I si desme vols contestar, no li ho direm a ningú
Avatar de Usuario
Jack
Mensajes: 1693
Registrado: 03 Ago 2006 13:17
Ubicación: Electronic City

Re: Fa falta renovar SC.

Mensaje por Jack »

Drakul escribió:M'agrada la idea de lo dels llocs de treball. Jo de informática poquet pero es podría mirar si en els foros de este estil hi ha algún sistema per a integrar anuncis. O be en el foro o be reformant la web. Lo mes facil tal volta crear un subforo on possar anuncis en cada un dels fils.

Algo aixi:
I si desme vols contestar, no li ho direm a ningú
Te quieren liar desme, yo no quiero decir nada :P :P :P
Desmemoriats
Mensajes: 3276
Registrado: 18 Jun 2005 19:20
Ubicación: @Desmemoria

Re: Fa falta renovar SC.

Mensaje por Desmemoriats »

Jack escribió: Te quieren liar desme, yo no quiero decir nada :P :P :P
jo es que soc gràfic no d'interiors, destinat cap a la publicitat i a la imatge de marca amb nocions de màrqueting... a demés no soc gay ni tinc ploma.
Avatar de Usuario
SuperXé
Mensajes: 3067
Registrado: 18 Jun 2005 11:12
Ubicación: En la Cordà de Xeraco!

Re: Fa falta renovar SC.

Mensaje por SuperXé »

Desmemoriats escribió: jo es que soc gràfic no d'interiors, destinat cap a la publicitat i a la imatge de marca amb nocions de màrqueting... a demés no soc gay ni tinc ploma.
Que no diu!
FaaS Wilkes
Mensajes: 1879
Registrado: 11 Sep 2006 01:12
Ubicación: (PV)

Re: Fa falta renovar SC.

Mensaje por FaaS Wilkes »

SuperXé escribió: Que no diu!
com sap el superxe icon_silb icon_silb
Avatar de Usuario
Mario Alberto
Mensajes: 14697
Registrado: 18 Jun 2005 18:43
Ubicación: The end is nigh

Re: Fa falta renovar SC.

Mensaje por Mario Alberto »

Desmemoriats escribió:
En el tema foril, a pesar de no ser partidari crec que deuria de pujar el nivell de ma dura, se que es una autentica xorrada, però ací tenim tendència cada X temps muntar una grossa, i ja s'ha pirat tanta gent que açò esta quasi desert, es deuria de tallar insofacto qualsevol falta de respecte entre forers, baneig als dos durant dies (ja se que en el passat ha creat polèmica, pero es crea igual si no es fa, com el que escric soc jo :?: ), fer més fàcil lo de "ignorar" , i lo reportar al moderador. A demés no se si encara queda gent baneigada de per vida.. igual una amnistia vindria be, ja ha passat prou temps.

be, crec que ja no tinc més gilipollaes que dir... gracies per deixar-me matar l'avorriment :oops:
Seria preferible tallar-li els peus als "pesadillas" que no paren de dir el mateix post sí, post no.
Everybody knows that the boat is leaking
Everybody knows that the captain lied

Leonard Cohen
...


La NOSTALGIA es la única distracción para quien no cree en el futuro. Jep Gambardella
Avatar de Usuario
haddock
Mensajes: 4519
Registrado: 21 Jun 2005 09:13
Ubicación: Massarojos Sur
Contactar:

Re: Fa falta renovar SC.

Mensaje por haddock »

Curiosamente las acciones de Soler están insuflando sangre nueva al foro.

Es el momento de subir las cuotas!! icon_ojitos
Cerrado