Imatges dels meus ídols.

Todo tipo de material sobre nuestro Valencia CF
Gabrich
Mensajes: 125
Registrado: 25 Jul 2005 20:28
Ubicación: Land of Valencia

Imatges dels meus ídols.

Mensaje por Gabrich »

[centrar]Imatges dels meus ídols:[/centrar]


[centrar]Fernando Gómez[/centrar]

Un dia em va donar per buscar en Internet fotos de Fernando i no vaig arribar a trobar quasi res d´ell.
Fa poc, em vaig trobar per casa una caixa d'estes embalades que al passar els anys ni recordes el que hi ha ficat, doncs bé, com va ser la meua sorpresa que dins de la caixa la meua mare havia ficat llibres de la meua infància i entre ells, la revista del València de finals dels vuitanta principis dels noranta, anomenada “El jugador nº12” (anterior al VAL de VAC en era Roigista) i revisant fotos i articles hi ha veritables joies de la història del valencianisme.

Com primer capitul vaig a penjar imatges del Gran Capità dels meus inicis en el valencianisme, és a dir, desde que tinc consciència…, Fernando Gómez Colomer, el catedràtic.

[Fernando amb l'equipatge d'entrenament de la temporada 89/90.
Imagen

Gol al Tenerife en Mestalla, temporada 90/91, amb resultat de 4-2, amb dos gols de Fernando
Imagen

Partit contra el FC Barcelona corrent darrere del baló al costat de Ronald Koeman.
Imagen

I el vostre??
Gabrich
Mensajes: 125
Registrado: 25 Jul 2005 20:28
Ubicación: Land of Valencia

Re: Imatges dels meus ídols:

Mensaje por Gabrich »

Celebració d´un gol marcat per ell davant l´Osasuna en Mestalla any 90/91, entre altres amb Bossio i de fons es veu a Toni Lambada, resultat final 1-1
Imagen

A l´Olimpic de Roma, en la Copa de la UEFA 90/91 davant l´AS Roma, resultat final 2-1 i quedarem eliminats, amb la mirada,es veu que ja es pensava el robatori que ens farien en el partit.
Imagen
Gabrich
Mensajes: 125
Registrado: 25 Jul 2005 20:28
Ubicación: Land of Valencia

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por Gabrich »

Els mundialistes valencianistes d ´Italia 90
Imagen

Amb Juanito en un València-At.Madrid a Mestalla.
Imagen
Gabrich
Mensajes: 125
Registrado: 25 Jul 2005 20:28
Ubicación: Land of Valencia

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por Gabrich »

I en solitari


Imagen

Imagen

Imagen
Gabrich
Mensajes: 125
Registrado: 25 Jul 2005 20:28
Ubicación: Land of Valencia

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por Gabrich »

]En un derbi en Castalia

Imagen

Imagen
Avatar de Usuario
Drakul
Moderador
Mensajes: 16186
Registrado: 17 Jun 2005 19:16

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por Drakul »

També es un dels meus idols... quan el vaig vorer fa poc en un partit dels veterans del Valencia em va caure el mon als peus de vorer lo major que s'ha fet... gordo i pelat :D
Avatar de Usuario
natxo
Mensajes: 1817
Registrado: 09 Nov 2006 12:53

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por natxo »

Tambien hay poquitos videos en Internet... icon_silb
Avatar de Usuario
M@RKS
Mensajes: 1531
Registrado: 22 Jun 2005 00:26

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por M@RKS »

La del gol contra el Tenerife me encanta, y la del partido contra la Roma también.
Avatar de Usuario
Maite Farnerud
Mensajes: 767
Registrado: 17 Jun 2005 19:29
Ubicación: Own room

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por Maite Farnerud »

Ai! jo sols em vaig fer una a Paterna un dia que eixia per la porta xicoteta. A mi este tio em queia fatal... d'estos tios secs, seriosos, amb pinta de prepotents, a l'estil de Juanito Sánchez, Zubizarreta... Ah! i per si fóra poc, peper.

Per cert, Drakul, pelat ja estava quan jugava al València i primet mai ha sigut :D La metamorfosi física de Mendieta sí que va ser flipant...
A mi d'aquella època m'encantava Morigi i Javi Navarro 8)

I Oleg Salenko, però a aquest no el vaig vore mai in person. LLàstima :lol:
Avatar de Usuario
KILU
Mensajes: 9298
Registrado: 20 Jun 2005 08:47
Ubicación: Art.1 Est.Aut. (España)

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por KILU »

Maite Farnerud escribió:Ai! jo sols em vaig fer una a Paterna un dia que eixia per la porta xicoteta. A mi este tio em queia fatal... d'estos tios secs, seriosos, amb pinta de prepotents, a l'estil de Juanito Sánchez, Zubizarreta... Ah! i per si fóra poc, peper.

Per cert, Drakul, pelat ja estava quan jugava al València i primet mai ha sigut :D La metamorfosi física de Mendieta sí que va ser flipant...
A mi d'aquella època m'encantava Morigi i Javi Navarro 8)

I Oleg Salenko, però a aquest no el vaig vore mai in person. LLàstima :lol:
Evidentemente ni es rubio, ni tiene sonrisa profident, ni cara de nena como Pontus, pero este tío jugaba al futbol como pocos, es inteligente como muy pocos y lo mas importante, es historia del Valencia, cosa de la que los suecos esos de cuidada melenita rubia de bote y tez de porcelana lechosa nunca podrán presumir.
ANTIMESETA
Mensajes: 2401
Registrado: 17 Jun 2005 21:50
Ubicación: EN LA BARRA DE UN PUB

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por ANTIMESETA »

KILU escribió: Evidentemente ni es rubio, ni tiene sonrisa profident, ni cara de nena como Pontus, pero este tío jugaba al futbol como pocos, es inteligente como muy pocos y lo mas importante, es historia del Valencia, cosa de la que los suecos esos de cuidada melenita rubia de bote y tez de porcelana lechosa nunca podrán presumir.
Sensacional Kilu,además añado el centrocampista que más goles ha metido en toda la historia del futbol nacional.por algo le llamaban El Catedratico y por supuesto puede presumir de haber jugado en el Valencia y en una liga mucho más superior que las que ha jugado ese sueco de mierda
ANTIMESETA
Mensajes: 2401
Registrado: 17 Jun 2005 21:50
Ubicación: EN LA BARRA DE UN PUB

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por ANTIMESETA »

y digo yo¿que tendrá que ver que sea del PP o del PSOE,para ser un buen jugador o no?
Gabrich
Mensajes: 125
Registrado: 25 Jul 2005 20:28
Ubicación: Land of Valencia

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por Gabrich »

Mira Maite, estem parlant d'un dels deu (com a mínim) cracks de la història del València, i el lloem pel seu futbol i pel seu valencianisme, criat en les categories inferiors del València i que tota la seua trajectòria esportiva (fins que Ranieri el va jubilar per la porta de darrere) a pesar de haver rebut en ple apogeu de la seua carrera nombroses ofertes europees, (recorde una de la Sampdoria marejant), la va passar en el nostre equip, però ell per ser valencià, valencianista i capità, mai va protestar ni va rajar quan Tuzón va dir que Fernando no es venia, ell si que era la ratapenada de l'equip i no altres que han vingut darrere.
Ell ha segut el "buque insignia" de l'equip durant una dècada.

I que digues que t'agradaven més Morigi , Javi Navarro o Salenko, perdona'm que afirme que demostres que no tens ni idea de futbol.

Em dóna igual que et semble seriós, sec, peper, sociata o prepotent ( que t'assegure que com jugador mai ho va ser) però et demane respecte pel que suposa Fernando Gómez Colomer a la història del València i a moltíssims valencianistes.
Avatar de Usuario
Maite Farnerud
Mensajes: 767
Registrado: 17 Jun 2005 19:29
Ubicación: Own room

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por Maite Farnerud »

Gabrich escribió:Mira Maite, estem parlant d'un dels deu (com a mínim) cracks de la història del València, i el lloem pel seu futbol i pel seu valencianisme, criat en les categories inferiors del València i que tota la seua trajectòria esportiva (fins que Ranieri el va jubilar per la porta de darrere) a pesar de haver rebut en ple apogeu de la seua carrera nombroses ofertes europees, (recorde una de la Sampdoria marejant), la va passar en el nostre equip, però ell per ser valencià, valencianista i capità, mai va protestar ni va rajar quan Tuzón va dir que Fernando no es venia, ell si que era la ratapenada de l'equip i no altres que han vingut darrere.
Ell ha segut el "buque insignia" de l'equip durant una dècada.

I que digues que t'agradaven més Morigi , Javi Navarro o Salenko, perdona'm que afirme que demostres que no tens ni idea de futbol.

Em dóna igual que et semble seriós, sec, peper, sociata o prepotent ( que t'assegure que com jugador mai ho va ser) però et demane respecte pel que suposa Fernando Gómez Colomer a la història del València i a moltíssims valencianistes.
No, si em sembla molt respectable. Ho deia de bon rotllo... Com a futbolista s'ha de reconéixer que tenia la seua vàlua i va fer uns quants gols de videoteca. No era la meua intenció molestar els fans de Ferran. No t'ho prengues així, home :P :P
Gabrich
Mensajes: 125
Registrado: 25 Jul 2005 20:28
Ubicación: Land of Valencia

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por Gabrich »

El que passa, és que sembla que parles des del desconeixement, a més de que fa l'efecte, i això és habitual en els teus missatges, que quan alguna cosa no t'agrada o no et sembla bé, ho desprestigies o et burles i no crec que siga la cosa més adequada en un fòrum de discussió.

Et convide a vore, si està per la xarxa, el vídeo editat fa temps pel diari Levante dels millors gols i jugades de Fernando, podràs apreciar un xicotet detall del que ens va suposar a molts valencianistes la seua presència en l'equip.
Avatar de Usuario
heaven
Mensajes: 1316
Registrado: 09 Ago 2005 17:23
Ubicación: Madrid

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por heaven »

Molt bon fil :!:

T'animem a que continues pujant les fotos de la revista.
Avatar de Usuario
Maite Farnerud
Mensajes: 767
Registrado: 17 Jun 2005 19:29
Ubicación: Own room

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por Maite Farnerud »

Gabrich escribió:El que passa, és que sembla que parles des del desconeixement, a més de que fa l'efecte, i això és habitual en els teus missatges, que quan alguna cosa no t'agrada o no et sembla bé, ho desprestigies o et burles i no crec que siga la cosa més adequada en un fòrum de discussió.

Et convide a vore, si està per la xarxa, el vídeo editat fa temps pel diari Levante dels millors gols i jugades de Fernando, podràs apreciar un xicotet detall del que ens va suposar a molts valencianistes la seua presència en l'equip.
Val. Potser et done eixa impressió, però no és del tot així.
De totes formes accepte la crítica, igual no era el lloc més adient per parlar del seu caràcter, però jo tb valore l'actitud d'un professional fora del camp, cert és que no el coneixia, però pel que vaig veure en alguna ocasió, és el que pense... I jo tb m'enrecorde de Fernando com a futbolista, sé que fou un jugador important.
Jo ho respecte, però per exemple jo no podria tenir com a ídol a un tio com Vicente, per bon jugador que siga. Si hi ha alguna cosa que no aguante en aquest món és la prepotència, la falta de humiltat. :wink:
Avatar de Usuario
Edmore
Mensajes: 4138
Registrado: 17 Jun 2005 23:18

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por Edmore »

Gabrich escribió:El que passa, és que sembla que parles des del desconeixement, a més de que fa l'efecte, i això és habitual en els teus missatges, que quan alguna cosa no t'agrada o no et sembla bé, ho desprestigies o et burles i no crec que siga la cosa més adequada en un fòrum de discussió.

Et convide a vore, si està per la xarxa, el vídeo editat fa temps pel diari Levante dels millors gols i jugades de Fernando, podràs apreciar un xicotet detall del que ens va suposar a molts valencianistes la seua presència en l'equip.
El superdeporte en el seu temps va fer un videocassete amb tots els seus gols, i la majoria eren golaços.

Un puto crack va ser, y m'agrada el partit que va fer com a central en el Berabeu quan estava en la seua recta final com a jugador
Avatar de Usuario
Patchouli
Mensajes: 4647
Registrado: 21 Ago 2007 15:52

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por Patchouli »

Qué delicia de hilo icon_ojitos icon_ojitos icon_ojitos (pese a la agria discusión), Gómez Colomer es junto con Poyatos mi jugador preferido del primer Valencia CF que viví.
cagancho
Mensajes: 6
Registrado: 14 Dic 2007 19:34

Re: Imatges dels meus ídols: Fernando Gómez

Mensaje por cagancho »

Yo solo he tenido dos ídolos; el primero fue Kempes y el segundo Fernando
Responder