LOS YOMUS

Todo tipo de material sobre nuestro Valencia CF
cyber
Mensajes: 14595
Registrado: 20 Ago 2005 11:06
Ubicación: País Valenciano, libre y soberano

Mensaje por cyber »

Sieke escribió:
Veig que no t'has llegit tot el post.

Pel que sembla, Morientes i pot ser algun jugador mes, el divendres a les 6 de la matinada en eixe hotel completament borratxos i el Moro amb una prostituta.

Si aixo es veritat me dona igua, jo vaig defendre a Deco per exemple quan va eixir el tema de que anava molt a cases de fulanes, cada u que faça lo que vullga en la seua vida privada, ara aixo si, si era el divendres a las 6 de la matinada, siguent que el Valencia jugava el dissabte, aixo es lo que no em sembla correcte.

Pel que sembla,diuen,comenten...



De cert no hi ha ni la mitat.
Avatar de Usuario
El Cabaç
Mensajes: 1432
Registrado: 20 Jun 2005 09:48
Ubicación: Aci i alla

Mensaje por El Cabaç »

Aci en el foro, covardament i sense donar la cara els hem dit molt mes com per eixample a Del Horno i no pasa res, i van estos i es diuen a la cara moltes cosetes i ja son els malo malotes aixo es diu ser un HIPOCRITA.
cyber
Mensajes: 14595
Registrado: 20 Ago 2005 11:06
Ubicación: País Valenciano, libre y soberano

Mensaje por cyber »

EL CABAÇ escribió:Aci en el foro, covardament i sense donar la cara els hem dit molt mes com per eixample a Del Horno i no pasa res, i van estos i es diuen a la cara moltes cosetes i ja son els malo malotes aixo es diu ser un HIPOCRITA.

Jo sempre vaig a estar en contra de que es critique a un jugador per la seua vida privada,tant ací com a la cara.

Això si,la crítica esportiva tant nosaltres com ells la tenen que acceptar.
sempre ché
Mensajes: 1169
Registrado: 17 Jun 2005 14:59

Mensaje por sempre ché »

I ascomence jo a citar els que li han dit "gitano" i demés "cosetes" a Kike ací en el foro,que poc tenen de que vore de critiques esportives...no acave. :lol:
Avatar de Usuario
El Cabaç
Mensajes: 1432
Registrado: 20 Jun 2005 09:48
Ubicación: Aci i alla

Mensaje por El Cabaç »

cyber escribió:

Jo sempre vaig a estar en contra de que es critique a un jugador per la seua vida privada,tant ací com a la cara.

Això si,la crítica esportiva tant nosaltres com ells la tenen que acceptar.
Puix aixo es el q els han criticat, q etiguen tocant-se els collons els ultims partits i q damunt tu agarres un cabreig de por q no tens ni ganes de sopar i despues veus als multimilionaris estos ixe mateixa nit en Las Animas (aixo teu confirme jo) ficant-se hasta el cul de cubates i pegant.li al caxondeo com si la cosa no anara en ell, per a lo q els interesa son uns profesionals xo per a lo q no els interesa no.
cyber
Mensajes: 14595
Registrado: 20 Ago 2005 11:06
Ubicación: País Valenciano, libre y soberano

Mensaje por cyber »

EL CABAÇ escribió:
Puix aixo es el q els han criticat, q etiguen tocant-se els collons els ultims partits i q damunt tu agarres un cabreig de por q no tens ni ganes de sopar i despues veus als multimilionaris estos ixe mateixa nit en Las Animas (aixo teu confirme jo) ficant-se hasta el cul de cubates i pegant.li al caxondeo com si la cosa no anara en ell, per a lo q els interesa son uns profesionals xo per a lo q no els interesa no.

Vaja per davant que passe de justificar-los,però això em pareixeria més greu si fóra abans d' un partit os ens juguem alguna cosa i després van i el perden.

A més ¿Només eixen els dies abans o després de perdre? Eixen sempre,passe el que passe;el problema és que quan es perd ix a la llum.

El partit del Llevant l'únic problema de perdre'l va ser la forma en que va ser i el resultat,si queda 1-0 ací ningú diu res
Avatar de Usuario
Rubén
Mensajes: 6175
Registrado: 19 Jun 2005 14:34

Mensaje por Rubén »

EL CABAÇ escribió:Aci en el foro, covardament i sense donar la cara els hem dit molt mes com per eixample a Del Horno i no pasa res, i van estos i es diuen a la cara moltes cosetes i ja son els malo malotes aixo es diu ser un HIPOCRITA.
Aleshores no puc cagar-me en la mare d'Angulo quan falle un gol si no me cague en sa mare quan el veja passejar pel carrer Colon, si no vullc ser un hipòcrita?
Avatar de Usuario
Rul_78
Mensajes: 1022
Registrado: 22 Ene 2006 13:24
Ubicación: Fuerza y Honor

Mensaje por Rul_78 »

EL CABAÇ escribió:Aci en el foro, covardament i sense donar la cara els hem dit molt mes com per eixample a Del Horno i no pasa res, i van estos i es diuen a la cara moltes cosetes i ja son els malo malotes aixo es diu ser un HIPOCRITA.

En la vida he insultado en el foro a un jugador ni lo haré. No creo que lo digas por mí.

Me sigue pareciendo fatal lo que han hecho.
Avatar de Usuario
El Cabaç
Mensajes: 1432
Registrado: 20 Jun 2005 09:48
Ubicación: Aci i alla

Mensaje por El Cabaç »

Rubén escribió: Aleshores no puc cagar-me en la mare d'Angulo quan falle un gol si no me cague en sa mare quan el veja passejar pel carrer Colon, si no vullc ser un hipòcrita?
Pots cagar-te en la mare q la parit mil vegades q aixo tambe va dins del sueldo q cobra, lo q no pots fer es criticar quants uns altres tambe es caguen en la mare que la parit i ademes en la cara d'ell.
Avatar de Usuario
El Cabaç
Mensajes: 1432
Registrado: 20 Jun 2005 09:48
Ubicación: Aci i alla

Mensaje por El Cabaç »

Rul_78 escribió:

En la vida he insultado en el foro a un jugador ni lo haré. No creo que lo digas por mí.

Me sigue pareciendo fatal lo que han hecho.
Si no has insultat mai a cap jugador, pots criticar en rao tot lo q vullgues al Yomus, crec q estas en el teu dret :wink:
Avatar de Usuario
Rul_78
Mensajes: 1022
Registrado: 22 Ene 2006 13:24
Ubicación: Fuerza y Honor

Mensaje por Rul_78 »

Sieke escribió:
I dale... pero en mestalla no estaran alguns dels jugadors mes importants... i quan es fa en mestalla tambe es critica i esta mal fet perque hi ha que anar a animar... a vore si s'aclarem...



No xato, jo no dic que es critique durant el partit, sinò al final. Hui també hi havien jugadors menys importants y lo de golfos i demés, pot anar per a tots, encara que després es fiquen en algú en concret, res més.
Avatar de Usuario
Rul_78
Mensajes: 1022
Registrado: 22 Ene 2006 13:24
Ubicación: Fuerza y Honor

Mensaje por Rul_78 »

EL CABAÇ escribió:
Si no has insultat mai a cap jugador, pots criticar en rao tot lo q vullgues al Yomus, crec q estas en el teu dret :wink:

Gràcies, Cabaç :wink:
Avatar de Usuario
Rubén
Mensajes: 6175
Registrado: 19 Jun 2005 14:34

Mensaje por Rubén »

EL CABAÇ escribió:Pots cagar-te en la mare q la parit mil vegades q aixo tambe va dins del sueldo q cobra, lo q no pots fer es criticar quants uns altres tambe es caguen en la mare que la parit i ademes en la cara d'ell.
Per què? Una cosa es cagar-te en sa mare, en calent, i una altra cosa bé diferent és anar i insultar a la cara, fredament.
Avatar de Usuario
El Cabaç
Mensajes: 1432
Registrado: 20 Jun 2005 09:48
Ubicación: Aci i alla

Mensaje por El Cabaç »

Rubén escribió: Per què? Una cosa es cagar-te en sa mare, en calent, i una altra cosa bé diferent és anar i insultar a la cara, fredament.
:shock: ah, vale...
Avatar de Usuario
LlunetaChe
Mensajes: 988
Registrado: 19 Sep 2006 10:19
Ubicación: Santander-Valencia
Contactar:

Mensaje por LlunetaChe »

Sieke escribió:
Veig que no t'has llegit tot el post.

Pel que sembla, Morientes i pot ser algun jugador mes, el divendres a les 6 de la matinada en eixe hotel completament borratxos i el Moro amb una prostituta.

Si aixo es veritat me dona igua, jo vaig defendre a Deco per exemple quan va eixir el tema de que anava molt a cases de fulanes, cada u que faça lo que vullga en la seua vida privada, ara aixo si, si era el divendres a las 6 de la matinada, siguent que el Valencia jugava el dissabte, aixo es lo que no em sembla correcte.
Si l'he llegit, i sabia q parlaveu de la concentracio del divendres del partit del valencia, per aixo volia q es rectificara aixo q ha dit Alfil de "en l'hotel en el q viu Morientes" perque ha donat a entendre q la festa era seua, o organitzada per ell.



Ah, y sobre lo de Joakin despues del partido doy Fe. Así como que Miguel ha estado hoy "mirando" coches en un concesionario, q no tiene nada q ver, pero como lo he visto pues me hacia ilusion decirlo :oops: .

Por cierto en TV1 me han dicho q se ha tomado tambien como crítica a Ayala... ¿todavia está aki? Igual era su último entrenamiento y por eso han ido a "despedirlo". :roll:
Avatar de Usuario
El Cabaç
Mensajes: 1432
Registrado: 20 Jun 2005 09:48
Ubicación: Aci i alla

Mensaje por El Cabaç »

LlunetaChe escribió:
Si l'he llegit, i sabia q parlaveu de la concentracio del divendres del partit del valencia, per aixo volia q es rectificara aixo q ha dit Alfil de "en l'hotel en el q viu Morientes" perque ha donat a entendre q la festa era seua, o organitzada per ell.



Ah, y sobre lo de Joakin despues del partido doy Fe. Así como que Miguel ha estado hoy "mirando" coches en un concesionario, q no tiene nada q ver, pero como lo he visto pues me hacia ilusion decirlo :oops: .

Por cierto en TV1 me han dicho q se ha tomado tambien como crítica a Ayala... ¿todavia está aki? Igual era su último entrenamiento y por eso han ido a "despedirlo". :roll:
Ayala es va borrar el dissabte pasat i ja esta en Argentina defent a la seua seleccio pero cobrant del Valencia :idea:
Avatar de Usuario
rubenpaiporta
Mensajes: 190
Registrado: 27 Mar 2007 16:40
Ubicación: paiporta

Mensaje por rubenpaiporta »

lo que le han echo a la persona ms humilde del mundo como es fernando morientes no tiene nombre.su problema que son haber marcado 20 goles?
sempre ché
Mensajes: 1169
Registrado: 17 Jun 2005 14:59

Mensaje por sempre ché »

rubenpaiporta escribió:lo que le han echo a la persona ms humilde del mundo como es fernando morientes no tiene nombre.su problema que son haber marcado 20 goles?

Has llegit a Sieke?
cyber
Mensajes: 14595
Registrado: 20 Ago 2005 11:06
Ubicación: País Valenciano, libre y soberano

Mensaje por cyber »

Agrupación de Peñas escribió: L’Agrupació de Penyes Valencianistes quiere mostrar su profundo malestar y desagrado por las increpaciones e insultos que algunos pocos aficionados, que no representan a la afición valencianista, han proferido a jugadores y cuerpo técnico de la primera plantilla en los últimos entrenamientos en Paterna. Entendemos que no es momento, ni el lugar, ni los modos, para demostrar su posible malestar con el equipo.

Aprovechamos también este comunicado para condenar enérgicamente la violencia y los actos vandálicos acontecidos el pasado sábado en el local de la Federación de Peñas del Levante UD momentos antes del partido entre el Levante UD y el Valencia C.F.
Valencia CF escribió:El presidente, Juan Bautista Soler, ha aprovechado la rueda de prensa de presentación del nuevo organigrama de gestión del Valencia CF para “lamentar y reprocharâ€
Desmemoriats
Mensajes: 3276
Registrado: 18 Jun 2005 19:20
Ubicación: @Desmemoria

Mensaje por Desmemoriats »

aço ha servit per a que en radio marca a nivell nacionals els fills de putes del periodistes posen als peus dels caballs al valencianisme. mos han ridiculitzat com afició.
Responder