Cuando estés aburrido escribe aquí lo que te apetezca...
- SuperXé
Pos un gitano fill de una puta que fà un parell de mesos estavem fentmos un porro yo i uns amics de Gandia i va vindre ell i mos va dir que li donarem un euro, i un amic de Gandia li'l va donar pa que se n'anara, se'n va anar, xo sk hui mon anavem a agarrar el taxi pa tornarmon a casa i ell estava allÃ, i atra volta doneume un euro, i yo li he dit q no xq no volia donarli'l, i em fa; o me das un euro o te reviento el cubata en la cabeza!! Que yo soy gitano!!! I yo que no anava a donarli'l i al final a fet intenció de bocarme el cubata en el cap, i yo li pegat un espijó i li ha caigut la mitat en el cap, i enseguida ha aparegut un tio de vora dos metros i a començat a dirli que que fea, que si estava loco, i els meus amics agarrantme i yo li dit: Ie xo te hecho algo a ti o que? I enseguida mos han separat i yo me'n anat en els meus amics en el taxi, xo sk ara estic acollonat xq si torne a anar la semana que vé al grau aniré en 4 ulls xq el subnormal eixe pot cridar als amics i pegarme una tokata i com a que no em fa molta grà cia.
El gitano eixe és un mitja merda, es baixet i flaquet i no em fa por, lo que em fa por es que cride als seus amic gitanos.
El gitano eixe és un mitja merda, es baixet i flaquet i no em fa por, lo que em fa por es que cride als seus amic gitanos.
- SuperXé
-
FaaS Wilkes
- SuperXé
I lo que més em fà la mà es que el dissapte que vé no puga anar, xq si vaig es pa estar pendent dels fills de putes estos, que es dediquen a furtar dinés, que lo unic que volen es intimidar a la gent pa sentirse més que els demés, com si els gitanos foren més que els "payos".
OJALÀ ES MORIREU TOTS, FILLS DE UNA PUTA!!!
OJALÀ ES MORIREU TOTS, FILLS DE UNA PUTA!!!
-
FaaS Wilkes
- MiKi#46
Para que nos creemos clones en ForoChanita.SuperXé escribió:Yo esq antes ya tenia mala opinió d'ells, xo despues de lo que m'ha passat... algú pot explicarme eixa gent pa lo que val?
Yo también tuve una bronca con gitanos, cuando iba al instituto; eran unos 11 ó 12 y se fueron 2 a por mi amigo y el resto a por mí. Seguro que 1 vs. 1 por turnos (como en las películas) no se hubieran atrevido.
-
FaaS Wilkes
ee
SuperXé escribió:Yo esq antes ya tenia mala opinió d'ells, xo despues de lo que m'ha passat... algú pot explicarme eixa gent pa lo que val?
esa es la gente ke sirve para decirle a tu madre:
mama, aun hay gente mucho peor ke yo,
para nada mas 8)
-
FaaS Wilkes
-
FaaS Wilkes