Yo lo vi la semana pasada y me pareció bastante malo :|sindelar escribió:Estaba viendo Generación DF en Gangrena3 y me he reído bastante. Es como Escenas de Matrimonio pero menos cutre, menos casposo y muchísimo más actual (vaya mierda de comparación he hecho, en fin). Historias divertidas con gente de treinta y pocos años -inmaduros y con pocos escrúpulos- y buenos diálogos. Recomendable.
Cuando estés aburrido escribe aquí lo que te apetezca...
- osnacla
- Moderador
Re: Cuando estés aburrido escribe aquí lo que te apetezca...
-
FaaS Wilkes
us va bé la conexió en telefonica? a mi de repent no em va l'internet iau, crec que falla algo del modem però nose roja.2
- Patri22
Vaya frío que hace hoy icon_ojitos
- SUPERCHE
Sera porque no perteneces a esa generacion DF... :?: a mi si que me molóosnacla escribió: Yo lo vi la semana pasada y me pareció bastante malo :|
- SUPERCHE
-
doemarin
Estoy viendo la tercera de Los piratas del Caribe :|
- Maite Farnerud
Jo vaig estar una setmana sense línia de telèfon ni ADSL :x Però el que ha passat ara és pitjor. Els d'Orange no paraven de telefonar a casa, i un dia no sé com aconseguiren que ma mare els donara el dni (fa quasi 1 mes) i hui m'he quedat sense internet. Cride per telèfon i resulta que els d'Orange van parlar amb Telefónica dient que havíem sol·licitat un canvi d'operadora i ara estic amb Orange i Tarifa plana fins que em duguen el router. I m'ha dit la de Telefónica que li ha passat a més gent. Capten clients sense el seu consentiment, que si en algun moment de la conversa dius la paraula 'sí' ja ho poden fer. Sense informar de preus, condicions, ni rien de rien.''FaaS'' Wilkes escribió:us va bé la conexió en telefonica? a mi de repent no em va l'internet iau, crec que falla algo del modem però nose roja.2
- SuperXé
A mi hem va passar lo mateixet xo al revés, tenia l'internet de Wanadoo i de repent m'aplega un router de baes i hem diuen que hem ara tinc l'internet de Telefònica... ei pos bé...Maite Farnerud escribió: Jo vaig estar una setmana sense línia de telèfon ni ADSL :x Però el que ha passat ara és pitjor. Els d'Orange no paraven de telefonar a casa, i un dia no sé com aconseguiren que ma mare els donara el dni (fa quasi 1 mes) i hui m'he quedat sense internet. Cride per telèfon i resulta que els d'Orange van parlar amb Telefónica dient que havíem sol·licitat un canvi d'operadora i ara estic amb Orange i Tarifa plana fins que em duguen el router. I m'ha dit la de Telefónica que li ha passat a més gent. Capten clients sense el seu consentiment, que si en algun moment de la conversa dius la paraula 'sí' ja ho poden fer. Sense informar de preus, condicions, ni rien de rien.Flipant... Orange icon_puke Este mes em done de baixa del contracte del mòbil. No vull saber res d'eixa gent
-
Atomic
Mañana me voy a pitar a la ciudad deportiva del Valencia!!!!!
-
jose_che
Enhorabuena :!:Atomic escribió:Mañana me voy a pitar a la ciudad deportiva del Valencia!!!!!
- Bundy
Mañana vuelves con 3 costillas rotasAtomic escribió:Mañana me voy a pitar a la ciudad deportiva del Valencia!!!!!
-
Atomic
No creas, allí son civilizados. Le tengo más miedo a pitar en Nazaret o en la Malva-rosaBundy escribió: Mañana vuelves con 3 costillas rotas
- S4M4
eso si puedes... icon_burlaMaite Farnerud escribió:Este mes em done de baixa del contracte del mòbil.
seriamente, lo normal es que no haya problema, pero Orange muchas veces es una pesadilla para conseguir darte de baja, o de alta, o incluso si no te das de alta ni de baja lo hacen ellos porque sí... es tremendo
- Bundy
A Orange dentro de poco les van a dar por el asshole y me pasare a Simyo goof.S4M4 escribió: eso si puedes... icon_burla
seriamente, lo normal es que no haya problema, pero Orange muchas veces es una pesadilla para conseguir darte de baja, o de alta, o incluso si no te das de alta ni de baja lo hacen ellos porque sí... es tremendo
- osnacla
- Moderador
http://www.nimportequi.com/video_popupN ... d_video=88
Que grandísimo hijo de puta, me estoy tronchando con todos sus videos
Que grandísimo hijo de puta, me estoy tronchando con todos sus videos
- Mario Alberto
Maite Farnerud escribió: Jo vaig estar una setmana sense línia de telèfon ni ADSL :x Però el que ha passat ara és pitjor. Els d'Orange no paraven de telefonar a casa, i un dia no sé com aconseguiren que ma mare els donara el dni (fa quasi 1 mes) i hui m'he quedat sense internet. Cride per telèfon i resulta que els d'Orange van parlar amb Telefónica dient que havíem sol·licitat un canvi d'operadora i ara estic amb Orange i Tarifa plana fins que em duguen el router. I m'ha dit la de Telefónica que li ha passat a més gent. Capten clients sense el seu consentiment, que si en algun moment de la conversa dius la paraula 'sí' ja ho poden fer. Sense informar de preus, condicions, ni rien de rien.Flipant... Orange icon_puke Este mes em done de baixa del contracte del mòbil. No vull saber res d'eixa gent
Com sempre, quan toquen per telèfon per a vendre't quelcom, el millor és contestar el que dic jo: "Ho sent, el meu teu és massa valuós per a pedre'l amb vostés". I penges.
Everybody knows that the boat is leaking
Everybody knows that the captain lied
Leonard Cohen
...
La NOSTALGIA es la única distracción para quien no cree en el futuro. Jep Gambardella
Everybody knows that the captain lied
Leonard Cohen
...
La NOSTALGIA es la única distracción para quien no cree en el futuro. Jep Gambardella
- tonino
- Contactar:
Hoy he salvado de la crisis a mi jefe, he vendido 2 lámparas en toda la mañana. :idea:
- Dafne
- Contactar:
Yo tenía contrato de permanencia con Orange, en una línea conjunta con mi padre. Hace unos meses lo cumplimos, nos llegó una carta incluso, de orange diciéndonoslo... y entonces nos pasamos a Vodafone, pues bien... ahora Orange le reclama a mi padre dinero por incumplir el contrato :idea: :idea:S4M4 escribió: eso si puedes... icon_burla
- COCOLISO
Bundy escribió: A Orange dentro de poco les van a dar por el asshole y me pasare a Simyo goof.
Sabia decision. En estos momentos los mejores con diferencia en relacion calidad-precio-condiciones.
- Rafeta del agua
Atomic escribió: No creas, allí son civilizados. Le tengo más miedo a pitar en Nazaret o en la Malva-rosa
He estado viviendo 14 años en Nazaret y tampoco es para tanto tío…