Debate de Actualidad Política
-
Camps y Rita metidos en el ajo, no me lo puedo de creer, tú.
Lamentable lo de las pintadas.
Lamentable lo de las pintadas.
-
Re: Debate de Actualidad Política
http://www.elmundo.es/elmundo/2013/05/2 ... 77362.htmlBarberá: 'Me volveré a presentar y volveremos a ganar en Valencia'
Tan lahmentabla como cierto.
- rourevalencià
Seguix la maquinària pseudo-progre valencianocagona (Y lo que te rondaré morena)
amb Francesc 'Dodotis' Arabí al cap fent coses com;
Vist açò, el sempre interessant Enric Juliana aposta per una coalició PP-PSPV, sí sí jo no en riuria tant.
amb Francesc 'Dodotis' Arabí al cap fent coses com;
zasss, badum tsss
Vist açò, el sempre interessant Enric Juliana aposta per una coalició PP-PSPV, sí sí jo no en riuria tant.
Este segon el recomane sencer, a banda ve molt ben 'il·lustrat'.LaVanguardia escribió:A favor de los valencianos
La derecha de la derecha y la izquierda mediática coinciden en caricaturizar Valencia como escaparate de la crisis
[...] la Comunitat Valenciana, rótula de la España compleja, podría acabar siendo punto de encuentro entre PP y PSOE dentro de dos años. Al tiempo.
http://www.lavanguardia.com/politica/20 ... ianos.html
- rourevalencià
El cartell és impagable;

Orgies :?:
El PP de la mà d'E2mil .Enhorabona.
Mentrestant la gentussa esta fent el subnormal per tota la ciutat amb total imPPunitat,
La sede de l'Entitat Cultural Valenciana El Piló sufre un ataque vandálico

Orgies :?:
El PP de la mà d'E2mil .Enhorabona.
Mentrestant la gentussa esta fent el subnormal per tota la ciutat amb total imPPunitat,
La sede de l'Entitat Cultural Valenciana El Piló sufre un ataque vandálico

- Eduardo La Ley
- Moderador
Tinc un dubte... totes estes personetes quan diuen allò de "catalaniste" a què es referixen?? a tot aquell que es considera membre de la comunitat autònoma de Catalunya que lamentablement per a ell ha nascut al País Valencià?? a tot aquell que es considera membre del País Valencià però que li agradaria estar annexionat a Catalunya?? a tot aquell que es considera membre del País Valencià i que no es considera part d'Espanya?? a tot aquell que s'ha preocupat per aprendre unes regles gramaticals i ortogràfiques del seu idioma?? a tot aquell que parla valencià?? a tot aquell que veu TV3?? a tot aquell que no vota al PP?? a tot aquell que escolta Raimon, Ovidi o Pep Botifarra??
A vore si algú em pot traure del dubte, perquè estic plantejant-me anar a la mani i no sé realment què aniré a suportar o defendre.
PD: Lo de fer un cartell en valencià i posar un hashtag en castellà perquè és?? perquè no saben escriure "plaza" en valencià?? home, jo sé que no és molt complicat ixir al carrer i mirar-ho, però és que igual això de gastar una c trencada és també de catalanistes, i han d'escriure-ho en una altra lletra.... igual no saben si per escriure amb el valencià de tota la vida s'ha d'escriure amb "c", amb "z", amb "s", amb "ss"... això estaria també interessant saber-ho
A vore si algú em pot traure del dubte, perquè estic plantejant-me anar a la mani i no sé realment què aniré a suportar o defendre.
PD: Lo de fer un cartell en valencià i posar un hashtag en castellà perquè és?? perquè no saben escriure "plaza" en valencià?? home, jo sé que no és molt complicat ixir al carrer i mirar-ho, però és que igual això de gastar una c trencada és també de catalanistes, i han d'escriure-ho en una altra lletra.... igual no saben si per escriure amb el valencià de tota la vida s'ha d'escriure amb "c", amb "z", amb "s", amb "ss"... això estaria també interessant saber-ho
- KILU
Cariño, catalanista eres tú.Eduardo La Ley escribió:Tinc un dubte... totes estes personetes quan diuen allò de "catalaniste" a què es referixen?? a tot aquell que es considera membre de la comunitat autònoma de Catalunya que lamentablement per a ell ha nascut al País Valencià?? a tot aquell que es considera membre del País Valencià però que li agradaria estar annexionat a Catalunya?? a tot aquell que es considera membre del País Valencià i que no es considera part d'Espanya?? a tot aquell que s'ha preocupat per aprendre unes regles gramaticals i ortogràfiques del seu idioma?? a tot aquell que parla valencià?? a tot aquell que veu TV3?? a tot aquell que no vota al PP?? a tot aquell que escolta Raimon, Ovidi o Pep Botifarra??
- Gartenzwerg
Y tu facha icon_ojitosKILU escribió: Cariño, catalanista eres tú.
- KILU
... y apareció el mamporrero del "y tú más". Valla no me lo experaba (nene, está escrito mal adrede, es una coña)
- Gartenzwerg
Oh, el power flower dando lecciones del Y tú más... Osea, te lo guro pog EsnupiKILU escribió:... y apareció el mamporrero del "y tú más". Valla no me lo experaba (nene, está escrito mal adrede, es una coña)
- Eduardo La Ley
- Moderador
Gràcies guapa, però exactament per quina de totes les raons que he posat??KILU escribió: Cariño, catalanista eres tú.
- KILU
Tú sabrás las razones de tu "pantumacarismo", yo que voy a saber, allá tú.Eduardo La Ley escribió: Gràcies guapa, però exactament per quina de totes les raons que he posat??
- rourevalencià
Etarra i catalanista bé, però açò de les orgies és la nova pedra de toc??
La veritat que molta sigla però són quatre mònguers extremistes, les converses que tenen per tuiter són de dèficit general. El que és molt fort és el recolzament dels pepers, aixina actuen quan són oposició. Ja s'ho faran.
+**************************************+
Morera sobre els comptes i l'economia valenciana al Fòrum Europa diu que,
-El País Valencià genera 23000 milions € en recursos
-La GVA per 'obrir la porta', pagaments Universitat, empreses, farmàcies etc necessita 15000 m€
-L'Estat espanyol ens transferix 10000 m€
es pot vore ací la xarrada
La veritat que molta sigla però són quatre mònguers extremistes, les converses que tenen per tuiter són de dèficit general. El que és molt fort és el recolzament dels pepers, aixina actuen quan són oposició. Ja s'ho faran.
+**************************************+
Morera sobre els comptes i l'economia valenciana al Fòrum Europa diu que,
-El País Valencià genera 23000 milions € en recursos
-La GVA per 'obrir la porta', pagaments Universitat, empreses, farmàcies etc necessita 15000 m€
-L'Estat espanyol ens transferix 10000 m€
es pot vore ací la xarrada
-
Si Fabra no fuese una simple marioneta, iría a exigir una financiación digna, porque lo que nos hacen no tiene nombre.
- rourevalencià
'Faba' ha eixit a dir que vol endeutar-se 'asimètricament' i el d'Extremadura li diu que es llija la Constitució, que és parla de Solidaridad.
:idea:
[tweet][/tweet]
Mónago, un altre mònguer interessat.

:idea:
[tweet][/tweet]
Mónago, un altre mònguer interessat.

-
Monago es ese pepero que pactó con IU para llegar al poder y se gasta el dinero que nos quitan a los valencianos, baleares, catalanes, etc. en pagar a ninis que se saquen el graduado. Sin novedad en el frente: cuanto más tonto, más chulo y orgulloso.
- rourevalencià
Sort que són del mateix partit. Però si València no arriba a la mitjana espanyola!
Jo em pregunte com pensa llavors esta gent crear ocupació a València, o directament els la bufa estar per baix d'Astúries o Extremadura per mooooolt.
Este és el seu model d'Espanya? però si n'hi ha algun motor per a superar la crisi no hauria de ser València?

Jo em pregunte com pensa llavors esta gent crear ocupació a València, o directament els la bufa estar per baix d'Astúries o Extremadura per mooooolt.
Este és el seu model d'Espanya? però si n'hi ha algun motor per a superar la crisi no hauria de ser València?

-
Que tengamos que aguantar las soplapolleces de Monago, que no es nadie, debería ser suficiente para que el ninot que tenemos de presidente sacara el carácter y decidiera por fin plantar cara, que contra ZP era muy fácil vivir.
En todo caso, entiendo su reacción porque se juega su futuro. Primero porque si hace lo contrario tiene a PSOE y a IU ahí para largarlo a gorrazos, y segundo porque un cambio de modelo de financiación hará que él, como autonomía que recibe y no da, salga muy perjudicado en el reparto.
La Constitución habla de solidaridad, cierto, pero tampoco habla de vivir a costa de los demás.
En todo caso, entiendo su reacción porque se juega su futuro. Primero porque si hace lo contrario tiene a PSOE y a IU ahí para largarlo a gorrazos, y segundo porque un cambio de modelo de financiación hará que él, como autonomía que recibe y no da, salga muy perjudicado en el reparto.
La Constitución habla de solidaridad, cierto, pero tampoco habla de vivir a costa de los demás.
-
[video][/video]
icon_relol icon_relol icon_relol icon_relol icon_relol icon_relol icon_relol !!!!
icon_relol icon_relol icon_relol icon_relol icon_relol icon_relol icon_relol !!!!
- Mario Alberto
KILU escribió: Tú sabrás las razones de tu "pantumacarismo", yo que voy a saber, allá tú.
En resumen, catalanismo es lo que digan KILU y sus secuaces. Y calificarán a quien quieran sin molestarse en justificarlo. De hecho hay que asumir que ser catalanista es malo y ser ciudarrealista no.
Everybody knows that the boat is leaking
Everybody knows that the captain lied
Leonard Cohen
...
La NOSTALGIA es la única distracción para quien no cree en el futuro. Jep Gambardella
Everybody knows that the captain lied
Leonard Cohen
...
La NOSTALGIA es la única distracción para quien no cree en el futuro. Jep Gambardella
- KILU
Vaya, por fin alguien que lo entiende.Mario Alberto escribió:
En resumen, catalanismo es lo que digan KILU y sus secuaces. Y calificarán a quien quieran sin molestarse en justificarlo. De hecho hay que asumir que ser catalanista es malo y ser ciudarrealista no.