No, ¿qué ha pasado?KILU escribió: ¿no os habéis enterado de lo que le ha pasado?
Cuando estés aburrido escribe aquí lo que te apetezca...
-
jose_che
Re: Cuando estés aburrido escribe aquí lo que te apetezca...
- KILU
y yo que sé, yo lo pregunto.jose_che escribió:
No, ¿qué ha pasado?
-
jose_che
No, no has hecho esa pregunta. Has preguntado si nos habíamos enterado de lo que había pasado. Pero yo sí que te he preguntado lo que tú me has dicho que habías preguntado.KILU escribió: y yo que sé, yo lo pregunto.
-
Karlos
Pero entonces no te has enterado?jose_che escribió: No, no has hecho esa pregunta. Has preguntado si nos habíamos enterado de lo que había pasado. Pero yo sí que te he preguntado lo que tú me has dicho que habías preguntado.
-
jose_che
No, no me he enterado.Karlos escribió: Pero entonces no te has enterado?
- Bundy
icon_burlajose_che escribió: No, no me he enterado.
-
Desmemoriats
El meu gos es salva goof. Te pedres en el renyó, cap altre mal, així que amb hidroteràpia , una dieta estricta, i un tractament medic s'intentara solucionar el problema.. operar es arriscat, però pareix que no farà falta... esta nit a les 21:00 tinc que anar a per ell, s'ha passat quasi quatre dies ingressat.. i no veges com es tira a faltar... icon_ojitos
-
cyber
goof. goof.Desmemoriats escribió:El meu gos es salva goof. Te pedres en el renyó, cap altre mal, així que amb hidroteràpia , una dieta estricta, i un tractament medic s'intentara solucionar el problema.. operar es arriscat, però pareix que no farà falta... esta nit a les 21:00 tinc que anar a per ell, s'ha passat quasi quatre dies ingressat.. i no veges com es tira a faltar... icon_ojitos
M'alegre :D
- YORX
Mola! icon_ojitos icon_ojitos icon_ojitos icon_ojitos icon_ojitos icon_ojitosDesmemoriats escribió:El meu gos es salva goof. Te pedres en el renyó, cap altre mal, així que amb hidroteràpia , una dieta estricta, i un tractament medic s'intentara solucionar el problema.. operar es arriscat, però pareix que no farà falta... esta nit a les 21:00 tinc que anar a per ell, s'ha passat quasi quatre dies ingressat.. i no veges com es tira a faltar... icon_ojitos
- natxo
M'alegre de veres :)Desmemoriats escribió:El meu gos es salva goof. Te pedres en el renyó, cap altre mal, així que amb hidroteràpia , una dieta estricta, i un tractament medic s'intentara solucionar el problema.. operar es arriscat, però pareix que no farà falta... esta nit a les 21:00 tinc que anar a per ell, s'ha passat quasi quatre dies ingressat.. i no veges com es tira a faltar... icon_ojitos
- Mario Alberto
Enhorabona!
Everybody knows that the boat is leaking
Everybody knows that the captain lied
Leonard Cohen
...
La NOSTALGIA es la única distracción para quien no cree en el futuro. Jep Gambardella
Everybody knows that the captain lied
Leonard Cohen
...
La NOSTALGIA es la única distracción para quien no cree en el futuro. Jep Gambardella
- POSeseMISmo
me alegro mucho... solo los que tienen perro pueden comprender el cariño que se les coje.Desmemoriats escribió:El meu gos es salva goof. Te pedres en el renyó, cap altre mal, així que amb hidroteràpia , una dieta estricta, i un tractament medic s'intentara solucionar el problema.. operar es arriscat, però pareix que no farà falta... esta nit a les 21:00 tinc que anar a per ell, s'ha passat quasi quatre dies ingressat.. i no veges com es tira a faltar... icon_ojitos
- Cai
me alegro tio!! :!: ojalá se recupere muy pronto!! :!:Desmemoriats escribió:El meu gos es salva goof. Te pedres en el renyó, cap altre mal, així que amb hidroteràpia , una dieta estricta, i un tractament medic s'intentara solucionar el problema.. operar es arriscat, però pareix que no farà falta... esta nit a les 21:00 tinc que anar a per ell, s'ha passat quasi quatre dies ingressat.. i no veges com es tira a faltar... icon_ojitos
- antonet
- Contactar:
http://i331.photobucket.com/albums/l447 ... 93_920.jpg ( lo pongo asi porque no me deja previsualizar)
una imagen vale más que 1000 palabras
una imagen vale más que 1000 palabras
-
jose_che
POSeseMISmo escribió:solo los que tienen perro pueden comprender el cariño que se les coje.
PD: Enhorabona Desme!
- xoto100%
Me alegro muchísimo Desme icon_eheh
- LOBO
- Contactar:
m'alegre desme, saluda al teu gos de la meua part!Desmemoriats escribió:El meu gos es salva goof. Te pedres en el renyó, cap altre mal, així que amb hidroteràpia , una dieta estricta, i un tractament medic s'intentara solucionar el problema.. operar es arriscat, però pareix que no farà falta... esta nit a les 21:00 tinc que anar a per ell, s'ha passat quasi quatre dies ingressat.. i no veges com es tira a faltar... icon_ojitos
- xoto100%
LOBO escribió: m'alegre desme, saluda al teu gos de la meua part!
¿Es un perro-lobo? :o
Lo siento, no lo he podido evitar icon_ojitos
-
sempre ché
Dolor d'esquena,examens a la volta del cantó,cansanci psiquic-emocional,....algú dona mes? lloron2.
- Jack
sempre ché escribió:Dolor d'esquena,examens a la volta del cantó,cansanci psiquic-emocional,....algú dona mes? lloron2.
Sin dinero??

%5B8%5D.gif)