Lol, yo casi prefiero que esté. Así, mirando el icono del gif ya sé que este es el hilo para hablar cuando estás aburrido.natxo escribió:A ver si podemos quitar entre todos el gif de los cojones cambiando la página...
Cuando estés aburrido escribe aquí lo que te apetezca...
-
jose_che
Re: Cuando estés aburrido escribe aquí lo que te apetezca...
- KILU
-
jose_che
Vale vale. Que lo quiten.KILU escribió:
¿este?
- natxo
Gracias icon_wee
Edit: Kilu, si no está el primero no tiene el mismo efecto :D
-
FaaS Wilkes
jo jugue al counter de vegades en la de informatica aplicada :?:
però molt poc
però molt poc
-
doemarin
Bah, seguro que eres uno de los que a las 9 de la mañana esta ahi con los cascos y todo''FaaS'' Wilkes escribió:jo jugue al counter de vegades en la de informatica aplicada :?:
però molt poc
- KILU
Ya me encargaré yo de que esté el primero, tranquilonatxo escribió:Gracias icon_wee
-
jose_che
Ja voràs com el segon ó el tercer any te passes més temps en el Counter que en classe. En primer tots estan en la mentalitat del bachiller..''FaaS'' Wilkes escribió:jo jugue al counter de vegades en la de informatica aplicada :?:
però molt poc
-
Karlos
Jugais al counter en la uni?
Eso es de ser bastante frikis
No teneis cafeteria? o que coño, para estar jugando al counter, id a casa...
-
jose_che
Hombre, no jugamos dentro de las aulas xD Jugamos en las mesas que hay por los pasillos.Karlos escribió:Jugais al counter en la uni?
En casa no, porque no te pelas todas las clases, solo algunas en las que ó bien el profesor te tiene manía.., ó bien aquellas en las que los apuntes los puedes sacar fácilmente por Internet.. etc.
-
Desmemoriats
però conta que deien, que si no no mola.jose_che escribió:Hoy estaba jugando al Counter Strike en la facultad y dos que estaban a mi lado estaban hablando de "Sentiment Che".
¿Era algún forero de aquí?
-
Desmemoriats
Acabe de vindre del veterinari.. que shock trons, el diumenge per la nit el meu gos estava de puta mare, com sempre, un crack de bicho, quan m'alce el dilluns pel mati, me trobe la de san quintin muntada, havia vomitat tonellaes, i no se de que, perquè pareixien babes amb xampinyons, i això que no ha menjat en la vida... resulta que el gos estava acurrucadet en el sofà, tremolant de fred, li costava obrir els ulls i tot, vaig creure que era alguna cosa simple, un parell de dies i au, al dia següent estava molt millor, però sense estar be, s'ha passat des de eixe dia aixina, no menja, soles veu aigua, i continua "autista", al caminar va com si fora borratxo.. total que esta vesprada me'l porte al veterinari d'urgències, i resulta que li fallen els dos renyons, inclús te pedres, però esta tan dèbil que no poden operar-lo, te febra, ara esta amb diàlisis, i amb goters, m'han dit que esta molt mal, que ja vorem si sobreviu més de dos dies, intentaran que es recupere minimament per a operar-lo... collons, no creia jo que estes coses m'afectaren, estic ara amb un "hay" que no me'l lleva ningú... a eixe gos vaig passar la tanda de penals de Milà abraçat... amés es el puto amo, amb un gest, ja sap lo que te que fer, i es d'estos que te donen el bon dia quan t'alces pel matí... lloron2.
- SuperXé
Per lo que dius ya deu ser majoret no?? Sort!
- YORX
Dios... lloron2. lloron2. lloron2.Desmemoriats escribió:Acabe de vindre del veterinari.. que shock trons, el diumenge per la nit el meu gos estava de puta mare, com sempre, un crack de bicho, quan m'alce el dilluns pel mati, me trobe la de san quintin muntada, havia vomitat tonellaes, i no se de que, perquè pareixien babes amb xampinyons, i això que no ha menjat en la vida... resulta que el gos estava acurrucadet en el sofà, tremolant de fred, li costava obrir els ulls i tot, vaig creure que era alguna cosa simple, un parell de dies i au, al dia següent estava molt millor, però sense estar be, s'ha passat des de eixe dia aixina, no menja, soles veu aigua, i continua "autista", al caminar va com si fora borratxo.. total que esta vesprada me'l porte al veterinari d'urgències, i resulta que li fallen els dos renyons, inclús te pedres, però esta tan dèbil que no poden operar-lo, te febra, ara esta amb diàlisis, i amb goters, m'han dit que esta molt mal, que ja vorem si sobreviu més de dos dies, intentaran que es recupere minimament per a operar-lo... collons, no creia jo que estes coses m'afectaren, estic ara amb un "hay" que no me'l lleva ningú... a eixe gos vaig passar la tanda de penals de Milà abraçat... amés es el puto amo, amb un gest, ja sap lo que te que fer, i es d'estos que te donen el bon dia quan t'alces pel matí... lloron2.
Ojalá tu perro salga de ésta Desme :(
-
doemarin
Joder, molt d'anim, i ja voras com es recuperaDesmemoriats escribió:Acabe de vindre del veterinari.. que shock trons, el diumenge per la nit el meu gos estava de puta mare, com sempre, un crack de bicho, quan m'alce el dilluns pel mati, me trobe la de san quintin muntada, havia vomitat tonellaes, i no se de que, perquè pareixien babes amb xampinyons, i això que no ha menjat en la vida... resulta que el gos estava acurrucadet en el sofà, tremolant de fred, li costava obrir els ulls i tot, vaig creure que era alguna cosa simple, un parell de dies i au, al dia següent estava molt millor, però sense estar be, s'ha passat des de eixe dia aixina, no menja, soles veu aigua, i continua "autista", al caminar va com si fora borratxo.. total que esta vesprada me'l porte al veterinari d'urgències, i resulta que li fallen els dos renyons, inclús te pedres, però esta tan dèbil que no poden operar-lo, te febra, ara esta amb diàlisis, i amb goters, m'han dit que esta molt mal, que ja vorem si sobreviu més de dos dies, intentaran que es recupere minimament per a operar-lo... collons, no creia jo que estes coses m'afectaren, estic ara amb un "hay" que no me'l lleva ningú... a eixe gos vaig passar la tanda de penals de Milà abraçat... amés es el puto amo, amb un gest, ja sap lo que te que fer, i es d'estos que te donen el bon dia quan t'alces pel matí... lloron2.
- tonino
- Contactar:
Desme ya verás cómo se pone bien el perrete, me imagino cómo debes estar, ánimo.
- natxo
Ànim tio icon_ojitosDesmemoriats escribió:Acabe de vindre del veterinari.. que shock trons, el diumenge per la nit el meu gos estava de puta mare, com sempre, un crack de bicho, quan m'alce el dilluns pel mati, me trobe la de san quintin muntada, havia vomitat tonellaes, i no se de que, perquè pareixien babes amb xampinyons, i això que no ha menjat en la vida... resulta que el gos estava acurrucadet en el sofà, tremolant de fred, li costava obrir els ulls i tot, vaig creure que era alguna cosa simple, un parell de dies i au, al dia següent estava molt millor, però sense estar be, s'ha passat des de eixe dia aixina, no menja, soles veu aigua, i continua "autista", al caminar va com si fora borratxo.. total que esta vesprada me'l porte al veterinari d'urgències, i resulta que li fallen els dos renyons, inclús te pedres, però esta tan dèbil que no poden operar-lo, te febra, ara esta amb diàlisis, i amb goters, m'han dit que esta molt mal, que ja vorem si sobreviu més de dos dies, intentaran que es recupere minimament per a operar-lo... collons, no creia jo que estes coses m'afectaren, estic ara amb un "hay" que no me'l lleva ningú... a eixe gos vaig passar la tanda de penals de Milà abraçat... amés es el puto amo, amb un gest, ja sap lo que te que fer, i es d'estos que te donen el bon dia quan t'alces pel matí... lloron2.
- KILU
joder, qué putada. Animo hombre !
- Cai
animo tio,yo tengo un perro de 2 meses y ya le tengo un cariño enorme...ojalá se recupere. .porfaplis
- KILU
Papá! !Papá! en el colegio me pidieron que para mañana explique la
diferencia entre 'virtualmente' y 'realmente'.
-Bueno... Pregúntale a tu madre si se acostaría con otro hombre por un
millón de dólares.
El niño obedece:
- Mamá...? te acostarías con otro hombre por un millón de dólares?
!Por supuesto!
!Papá! !Papá! !!!Dijo que sí!!!
Bueno.... ahora anda y pregúntale a tu hermana...
- Mariana...? te acostarías con un hombre por un millón de dólares?
-!Claro que sí!
Papá! !Papá! !!!También dijo que sí!!!
Ves? 'virtualmente' tenemos dos millones de dólares, pero 'realmente'
Lo que tenemos son un par de putas. !
diferencia entre 'virtualmente' y 'realmente'.
-Bueno... Pregúntale a tu madre si se acostaría con otro hombre por un
millón de dólares.
El niño obedece:
- Mamá...? te acostarías con otro hombre por un millón de dólares?
!Por supuesto!
!Papá! !Papá! !!!Dijo que sí!!!
Bueno.... ahora anda y pregúntale a tu hermana...
- Mariana...? te acostarías con un hombre por un millón de dólares?
-!Claro que sí!
Papá! !Papá! !!!También dijo que sí!!!
Ves? 'virtualmente' tenemos dos millones de dólares, pero 'realmente'
Lo que tenemos son un par de putas. !

%5B8%5D.gif)