Quin personatge... assassí!
Quieres rollo con uno del pspv?rourevalencià escribió:M'arriba un missatge privat de Francesc Romeu per tuiter que si 'quan ens coneixem personalment?' .
Temes eròtics a banda deuen estar molt malament, vull pensar que un tot un ViceSecretari i portaveu té millors coses que fer...
rourevalencià escribió:M'arriba un missatge privat de Francesc Romeu per tuiter que si 'quan ens coneixem personalment?' .
Temes eròtics a banda deuen estar molt malament, vull pensar que un tot un ViceSecretari i portaveu té millors coses que fer...
Que pague la clàusula de rescisió.rourevalencià escribió:M'arriba un missatge privat de Francesc Romeu per tuiter que si 'quan ens coneixem personalment?' .
Si ja t'informaré de la negociació, és que els 4000 se'm quedaven curts com a aquell alcalde? que tenia tant de 'gasto'.Eduardo La Ley escribió: ja aniràs contant guapetón icon_gayer icon_gayer
Què va home. 5 incendis només anit.. però eh, que el conseller Castellanos ha dit que no hi ha que fer demagògia i que hi ha que parlar en serietat, ja que la Cheneralitat ha demostrat no sols que ha mantingut els recursos contra incendis sinó que els ha anat augmentant icon_tititi goof.rourevalencià escribió:(retòrica)
Penseu que hi hauria d'haver alguna responsabilitat per açò? País Roig?
Sparragow escribió:S'està acabant la via pacífica. En poc de temps vorem correr la sang pels carrers.
Mientras los simios han querido, siKILU escribió:![]()
¿hasta ahora era pacífica?
¿quienes son los simios?Gartenzwerg escribió: Mientras los simios han querido, si
Los parientes de los monosKILU escribió: ¿quienes son los simios?